" Sevgi Emektir" sözü sizce de çok saçma değil mi?

Nedense bana çok saçma geliyor bu söz. Sevgi emektir asadasadas.😛😛😛😛


0|0
13|9

En İyi Erkek Görüşü

  • emek vermediğin şeyin kıymeti olmaz insanoğlu kıymet bilmez baba parası yersin hiç umurunda olmaz çok rahat harcanır kendin emek verir uğraşır kazanırsın o kadar kolay harcayamazsın. Sevgi dediğimiz şey günümüzde kolay harcanır olmuş çünkü artık insanlar sahte aşklar sevgiler Yaşar olmuş emek yok dürüstlük yok vefa yok güven yok vs vs vs yani kısaca anlayana arkadaşım sana anlamsız gelen iki kelime için ben Sana sayfalar yazarım ama sonuç gene aynı olur anlayana anlatabildiysem ne Mutlu bana

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Öyle ama bence sevgi denen kavram da yok

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      O zaman her şey emektir yalnızca sevgi değil bunu yalnızca" sevgi" kavramına söylemek saçma geliyor bana.

    • 3ay

      E tabi ki öyle ama bu sözde kasıt sevgi konunun belirlendiği kelime yani emeksiz güzel yemekte olmaz devrimci 😄 Konu yemek oldu bak 😄 Öyle işte

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 8

  • saçma evet

    0|0
    0|0
  • bana gorede cok mantıklı gelmedı yanı sankı gorecelı bır kavram

    0|0
    0|0
  • Emeksiz ne olabilir bu hayata?
    hersey emege bakar emeksiz birsey yoktur
    Sevgiyede emek lazim, emeksiz sevgide olmaz

    1|0
    0|0
  • Aynen ya, sanki bir icat falan

    0|0
    0|0
  • bir nevi saçma la harbi ben bir futbolcuyu beğeniyorsam seviyorsam emekle ne alakası var :ASDAD

    0|0
    0|0
  • Sevgi sevgidir.

    0|0
    0|0
  • Saçma biri varsa sen sin oda saçma şey seni saygın olsun EMEK veriyor larsa bir şeye olacak sın saygılı okadar

    0|0
    0|0
  • aşk emektir değil mi o

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • bunu anlaman için yıllar gerek

    0|0
    0|0
  • Sevgi karsiliksizsa emektir hak eden de değer bulur anlam kazanır 😊

    0|0
    0|0
  • kitap okuyonmu arada bir 1 siniftan beri

    0|0
    0|0
  • Emeksiz sevgi olur mu hiç? Olmaz yani..

    0|0
    0|0
  • Bence değil gerçekten emektir

    0|0
    0|0
  • Neresi saçma?

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Gayet saçma

    • 3ay

      Emek'in tanımını öğrenmek lazım o zaman ilk başta ;) Çünkü sevgi emektir :( Sence sevdiği için her şeyi yapan insan mı hak eder sevdiğini trip atan mı?

  • Saçma :d

    0|0
    0|0
  • Emek vermezsen Sevgi'nin anlamını kavrayamaZsın doğrudur.

    0|0
    0|0
  • Selvi boylum al yazmalım <3

    1|0
    0|0
  • "sevgi emek ister" olmasın o?

    0|0
    0|0
  • saçma falan değil, bence çok derin bir söz. anlayana

    0|0
    0|0
  • degil

    0|0
    0|0
Yükleniyor...