İleride evlenirken sokak düğünü mü yapacaksınız salon düğünü mü?

Hangisini tercih edeceksiniz? Hayaller kır düğünü tabii ama gerçekçi olalım :)


0|0
54|34

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 33

  • Sokak düğünü cahillikten başka bir şey değil. Sırf dugunun yuzunden evinde oturan hasta, yaslı veya dinlenmek isteyen insanlar rahatsiz oluyor. O sebeple illa dugun yapilacaksa salonda yapilir. Millet rahatsiz olmadsn eş dostla eğlenilir.

    2|0
    2|0
  • Şimdi bak bizim okulda 2 tane arkadas vardı bunlar ünivesitenin 1. sınıf 2. döneminde çıkmaya başladılar. Okul bitti bunlar evlilik nişan felan düşünüyorlardı hemde kır diyorlardı arkadasım (kız olan ) hep anlatırdı bana kanka böyle olcak şöyle anlaştık evlenme teklifini bekliyorum felan dedi bende bu bekleyen kızlara sinir oluyorum kızlardan bekleyen biriyim çünkü sen teklif et dedim tip tip baktı güldü kanka saçmalıyon şu an felan dedi ya terket burayı felan dedi boyle gülüştük neyse aileler felan tanışmış çocuğun babası emlakcıymış ev hazırmış yani sonra nolduysa 2 hafta sora kız geldi bana ayrıldım dedi neden dedim sen dememişmiydin herşey hazır ne güzel kır düğünü evinizde hazır bak dedim ya kanka vazgeçtim yaa evlilik boş iş dedi ama çok istiyodun evlenmek ya kanka aşk diye bişiy yok hevesim kaçtı evlilik neyaa felan dedi o çocukta sıktı artık felan dedi bende güldüm hayırlısı olsun hakkında dedim

    0|0
    0|0
  • Ya klişe nikahlardan nefret ediyorum rezil müzikler içen akrabalar koşan çocuklar damatla gelinin günü değilde sanki millet döktürmeye gelmiş istediğim düğün deniz kıyısında az kişi güzel bir müzik ekibi taverna kılıklılar değil daha slow daha romantik olmalı bana göre

    0|0
    0|0
  • kır düğünü..

    0|0
    0|0
  • evlenmeyi düşünmüyorum

    0|0
    0|0
  • dügün yapmicam😴

    0|0
    0|0
  • tam ağzımdan aldın kır düğünü :) ya da havuz başı köşk düğünü oda mı olmadı deniz kenarı kumsal düğünü hiç olmazsa evlenmem düğün müğün yapmam o ne öyle :)

    0|0
    0|0
  • Evlensem sadece nikah

    0|0
    1|0
  • düğün yapmicam. ona verecğim parayı yerim m k

    0|0
    1|0
  • 1- Bir insan neden düğün yapar?

    2- Bir insan neden evlenir zaten?

    1|0
    1|0
  • Bilmem. Belki saray düğünü.

    0|0
    0|0
  • bir kız bulak sonra düşünürüz :D

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Etraf kız kaynıyor tut birinin kolundan çek 😄

    • 3ay

      o kadar ayran gönüllü birisi değilim be :D

  • Bakicam valla ama sokak dugunu yapacagima hic yapmam

    0|0
    0|0
  • Düğüne karşıyım

    0|0
    0|0
  • Elif'im ne isterse onu yapacağım

    0|0
    0|0
  • Yaylada yapmayı dusunuyorum :)

    0|0
    0|0
  • kandırabilirsem nikah yapacam

    0|0
    1|0
  • 1 yıl konuşulacak düğün

    0|0
    0|0
  • Kınasi sokak balosu salon😀😀

    0|0
    0|0
  • kır düğünü için köseye para atıyom en sasalısından olsun..

    0|0
    0|0
  • Fuzili masraff dugun ama bakariz o zaman gelince

    0|0
    0|0
  • ben kır düğünü yaparım :)

    0|0
    0|0
  • Tekne düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Bu gidişte sokak dügünü

    0|0
    0|0
  • Kır düğünü

    0|0
    0|0
  • Uzay dugunu

    0|0
    0|0
  • Düğünleri saçma buluyorum :D

    0|0
    1|0
  • Hicbiri

    0|0
    0|0
  • Yapmicam dugun

    0|0
    0|0
  • Sokak düğünü ne yav nerde yaşıyorsun sokak kınası neysede sokak düğünü nedir

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Haha niye hala var yapanlar jsdşişxk

  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 54

  • Düğün yapmicam 😂😂

    0|0
    0|0
  • Orasını o zaman düşünürüz 😂 😂 😂

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Hayal kur kız azıcık 😄

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Öyle zaten ya çok iyi biri valla 😌😌😂

    • 3ay

      Allah mutlu mesut etsin o zaman bacım 😇

  • çırağnda.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Hayaller hayatlar ne olacak bakalım ahkdkdlld

    • 3ay

      Hayallerin hayatımdır bilesin 😏

    • 3ay

      Bilmez miyim tatlı gıs ashdk

  • düğün yapmayacağım sanırım

    0|0
    0|0
  • Sevgilime kır düğünü yapalım dedim tamam bizim tarlada yaparız dedi bir daha konusunu açmadım :D normal bir salon düğünü yaparım en yakınlarımla da ayrı bir kutlama

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Haha masrafsız olur işte 😄

  • Havuz başında kokteyl tarzı ufak bir şey.

    0|0
    0|0
  • Açık havada olsun kır olur sahil olur.

    0|0
    0|0
  • Yapmayacağım

    0|0
    0|0
  • kir dügünü ya da sade nikah

    0|0
    0|0
  • Farketmez.

    0|0
    0|0
  • Sokakta olmaz tabiki

    0|0
    0|0
  • Ne yalan soyliyim ikisini de istemiyorm

    0|0
    0|0
  • Duğun yapmicam

    0|0
    0|0
  • Hiçbiri

    0|0
    0|0
  • Yapmam ki.

    0|0
    0|0
  • Düğün istemiyorum nikah yapıcam

    0|0
    0|0
  • Yeşillikler arasında olucak salon veya mahalle degil

    0|0
    0|0
  • Kesin sokak olur :D
    Hayaller en şık salonlar
    Gerçekten apartman önü

    0|0
    0|0
  • Hiçbirini istemiyorum aslında

    0|0
    0|0
  • Kir dugunu 😄ama kesin sokak olucak 😄😄

    0|0
    0|0
  • Havuz başı :D

    0|0
    0|0
  • düşünmedim :D

    0|0
    0|1
  • Salon, kir falan boyle kaliteli tabi oynamak falan sacma

    0|0
    0|0
  • Salon

    0|0
    0|0
  • İkisini de istemiyorum

    0|0
    0|0
  • Sahil düğünü.

    0|0
    0|0
  • Dugun istemiyorum.

    0|0
    0|0
  • Düğüne karşıyım illede olacaksa da farketmez

    0|0
    0|0
  • Dugun yapmam. Eger evlenirsem konsoloslukta nikah kiyarim sadece

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    24
Yükleniyor...