Gökhan Türkmen'i kimler cok klas ve iyi buluyor?

Gökhan türkmeni kimler seviyor ben cok klas buluyorum adamı. sesi mükemmel şarkıları cok güzel birde karizma cok ayrı bir tarzı var adam üzerine yaptığı şarkılara cok güzel kliplerde yapıyor sizcede adam gerçekten işinin hakkını vermiyor mu? murat boz cart curt gibi uyduruk şarkılar yapıp uyduruk kliplerde yapmıyor adam gibi adam.! Birde coğu başka şarkıda da eşlik ediyor erkek ses olarak süper ya.

Güncellemeler:
3ay Tanımıyorum şarkılarını bilmiyrum diyenler ya cafede takılmadı hic asosyal evden dışarı hiç cıkmayan tipler cunku ımkanı yok duymamalarının bilmeseler hadi neyse dicem de duymadım hic şarkısını demek cok sacma. ya da serdar ortac dinleyerek bu yaşa gelmişlerdir net.
3ay töbe

0|0
20|1

En İyi Kız Görüşü

  • Ben kendine has bir tarzı var yazığı şarkı sözleride özel ve anlamı olan parçalar işinde iyi bence bu da bendenn.👇🎶
    https://youtu.be/pZ0-PrKa7Ic

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 19

  • Çok severim.

    0|1
    0|0
  • Tanımıyorum, şarkılarını da bilmiyorum.

    0|1
    0|0
    • 3ay

      serdar ortac dinleyerek bu yaşa geldin galba

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Küçük düşünen kim sence? Cahillikle itham ettiğin kadını tanıyorum ben! Hem de uzun zamandır...

    • 3ay

      @Beyaz_Gece he o zaman pardon tanıyosan bişey diyemem ama bana cok anormal geldi olay bu yani.

  • çok çok çok severim hemde dene'yi çok severim mesela çünkü ağır şarkıları kafam kaldırmıyo malumun :-)

    0|1
    0|0
  • Seviyorum ya hem kendisini hem şarkılarını

    0|1
    0|0
  • Adam efendi hoş düzgün falan ama şarkıları çok melankolik, yani depresif bu yüzden dinlemiyorum daha doğrusu dinleyemiyorum.

    0|1
    0|0
  • Beğeniyorum. Her şarkısını dinlemem ama "Taş" ile "Büyük İnsan" harbiden çok kaliteli.

    0|1
    0|0
  • Benim tarzıma uygun olmamasına rağmen gerçekten klas olduğunu düşünüyorum. Az önce tvde de çıktı. Cidden şahsına münhasır bir adam.

    0|1
    0|0
  • Bende çok seviyorum ama bu şarkısı tek kelimeyle berbat yeni çıkmış
    https://www.youtube.com/watch?v=v2seHL0pwbg

    #vayhalimize

    0|1
    0|0
    • 3ay

      tarzı yeter cok orjinal be :D ama bende kesinlikle sevmedim ilk kez duydum bunu berbat

  • Severim

    0|1
    0|0
  • Şarkılarını severim

    0|1
    0|0
  • Çohiyiyaaa

    0|1
    0|0
  • Seviyorum ama hüzne bağlamayi sevmem :)

    0|1
    0|0
  • Türkiyede nadir olan gercek sanatçlardan biri

    0|1
    0|0
    • 3ay

      aynen öyle. bu arada senin nick yabancı gelmedi yeni mi actn hesabı yoksa cok uzun zamandr vardıda cok girmiyor muydun

    • 3ay

      Girmiyorum cok😁

  • Herşeyiyle mukkemel

    0|1
    0|0
  • Çatı katı dışında tanimiyorum :)

    0|1
    0|0
  • Bende çok beğeniyorum onu

    0|1
    0|0
  • dinlerim👌

    0|1
    0|0
  • Çok severim hemen hemen bütün şarkıları güzeldir onun kendine has güzel bir tarzı var

    0|1
    0|0
    • 3ay

      aynen yaa

    • 3ay

      Tanımıyorum diyenler bu arada nerde yaşıyor ya cidden çok şaşırdım ölmüş bunlar :D

    • 3ay

      bende anlamadım hani tanınmayan şarkıları olsa dicem tamam da cok sacma geldi

  • Çok seviyorum.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...