Peruk oldugu belli oluyomu?

😄😄arkadaşlarım sacini duzlestirmis gibi peruk oldugu hic brlli olmuyo diyoPeruk oldugu belli oluyomu ?
Bide arkadaslar kaslarim cok kotu olmus 😔nasil aldiriyim onlari hic aldirmadim ama gene cikdilar 😠😠


0|0
11|13

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Belli olmuyo

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Çok belli

    0|0
    0|0
  • belli olmuyor

    0|0
    0|0
  • Fazla

    0|0
    0|0
  • Cümleyi kes.. Onları hiç aldırmadım ama gene çıktılar. :D :D :D :D

    0|0
    0|0
  • belli olmuyor

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • fazla deill

    0|0
    0|0
  • yürürken belli olur

    0|0
    0|0
  • Belli olmuyor

    0|0
    0|0
  • hayur datlum.

    0|0
    0|0
  • neden peruk takma gereği hissediyorsun

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Duzlestirmek istemiyorum sacim dokuluyo 😔😔😔

  • Belli olmuyor dikkat edersen anlarsın anca. : )

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Kendi rengimde kestane oyuzden 🤗

Kızlar Ne Diyor 10

  • Peruk nerede diyordum :)

    Kaşların hafif toparlanabilir.

    0|0
    0|0
  • Evet gerçekten hiç belli olumuyor. Bence kaşlarına dokunma gayet güzel duruyor l😊

    0|0
    0|0
  • Belli değil

    0|0
    0|0
  • kaşların gayet iyi peruk da gayet peruk.

    0|0
    0|0
  • Olmuyo

    0|0
    0|0
  • Belli. değil kuaföre git toparlayın de

    0|0
    0|0
  • Belli olmuyor. Aldırma kötü görünmüyor

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Ama cok gozukuyo

    • 3ay

      Yakından Nasıl göründüğünü bilemeyeceğim. Böyle kötü durmuyor. Rahatsız oluyorsan aldır

    • 3ay

      Sacimafa peruk tskdim srkadaslarim dogal duruyo dedi 😁

  • Hiç Peruk gibi durmuyo

    0|0
    0|0
  • Dibini görmek gerek

    0|0
    0|0
  • olmyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...