2016'nın bitmesine 4 ay kaldı, 8 ay boyunca ne yaptınız?

Arkadaşın da söylediği gibi 2016'nın bitmesine 4 ay kaldı. Siz, 8 ay boyunca ne yaptınız, Nasıl geçirdiniz bu 8 ayı?2016'nın bitmesine 4 ay kaldı, 8 ay boyunca ne yaptınız?hayatımda geçirdiğim en garip yıllardan biri sanırım 2016


0|1

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • 2016 yılından inan ki hiçbir şey anlamadım, çok çabuk geçti.
    Öyle pek bir şeyde yapmadım hani.
    Her günüm fotokopi ile çoğaltılmış gibi tıpkısının aynısıydı.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • 2016 tuhaf bir yıl oldu benim için karmaşık fakat kesin sonuçlar çıkarttığım hayatın zorluğunu biraz daha anladığım bir yıl oldu

    1|0
    0|0
  • Boş beleş işler😂

    1|0
    0|0
  • vallahi ben derslerime çalıştım okulun son yılını bitirdimm
    1.5 ay iş yerinde çalıştımm
    sonra çalışmadım finaller geldi
    oda bitti diplomayı aldımm
    sonra ramazan geldi
    sonra düğün hazırlıkları ablanın
    ona yardım ettik falan
    düğün oldu
    şimdi buradayımm

    0|0
    0|0
  • aynı yaa.. :D hiç bir fark olmadı.

    1|0
    0|0
  • Önümüze geleneeeee bir tekmeeee :)
    Ne bilim ben naptım. Herzamanki ıvır zıvır şeyler. Hayat gailesi işte...

    0|0
    0|0
  • baya yoğundu son 1,5 ay harici

    1|0
    0|0
  • Acil Rh + çok paraya ihtiyaç vardır

    0|0
    0|0
  • Çok şey yaptım

    0|0
    0|0
  • Oldu mu ya o kadar ben bir üst modelini bekliyorum çıksın ona giricem

    0|0
    0|0
  • Vay be daha dün gibi hatırlıyordum 01 Ocak 2016'yı :o
    8 ay boyunca Ks girip takıldım :o

    0|0
    0|0
  • Evde uyudum

    0|0
    0|0
  • Çalıştım ne yapayım.

    0|0
    0|0
  • yattım

    0|0
    0|0
  • 8 ay boyunca 4 ay kalmasını bekledim

    0|0
    0|0
  • 2016 çok zorlu geçti her işim ters gidiyor da umrumda değil olduğu kadar

    0|0
    0|0
  • Çok çabuk geçti

    0|0
    0|0
  • Son 5 yıldır hep berbat.2016 ya özel değil. kötü durumla yaşamaya alıştım

    0|0
    0|0
  • vakit geçsin diye yaşadım resmen :)

    0|0
    0|0
  • Evde instagramda insanların arabalarına, motolarına, yaşamlarına bakığ iç çektim.

    0|0
    0|0
  • puh yaa yinemi yaslancam 28 olcam :((

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 29

  • Bütün yılımı ygs ve lys stresiyle doldurdum... Benim için çok güzel başlamadı ama şu zamanlarda aşırı heyecanlıyım çünkü yeni bi' şehre taşınıyorum, 2017'ye erkek arkadaşımla birlikte kendi evimizde gireceğiz :D

    1|0
    0|0
  • Daha dün girdik 2016'ya ne çabuk bitti. Bu senenin bitmesini hiç istemiyordum hüzün doluyum ayrılıklar, pişmanlıklar😭Gerçekten inanılmaz hızlı bir yıldı keşke başa dönsek

    1|0
    0|0
  • bir sürü şey... anlatmayayım şimdi burada :)

    1|0
    0|0
  • Berbat bir yıldı. Yani demem o ki what's can i do sometimes? Gerçen yıldan farkı yoktu. Önümüzdeki yıllara bakacağız.

    1|0
    0|0
  • Sınav, bekleyiş ve sonuç sıfır.

    1|0
    0|0
  • Garip bir yıldı

    1|0
    0|0
  • 2016 benim icin de cok garip

    1|0
    0|0
  • Bok gibi bir yil ne yasadim ne yaptim bilmiyorum bu yil ugursuz

    1|0
    0|0
  • cidden ne yaptım ben de bilmiyorum çok gereksiz saçma salak işlerle uğraştım :(

    1|0
    0|0
  • En cesaretli olduğum , cok ogrendigim ve en kendim olmaktan vazgeçerek hareket ettiğim seneydi

    1|0
    0|0
  • kuaforluk kursuna fitnesse diksiyon kursuna gittim son 1 aydir evdeyim

    1|0
    0|0
  • Bende bilmiyorum:D

    0|0
    0|0
  • kedime yeni bir yaşam kurdum

    0|0
    0|0
  • hic bir sey

    0|0
    0|0
  • Boş beleş bir şekilde geçti inşallah 2017 daha hayırlı ve uğurlu olur :)

    1|0
    0|0
  • Berbat bir yıl

    0|0
    0|0
  • Gereksiz insanlarla

    0|0
    0|0
  • Ben de bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • Sürekli çalıştım

    0|0
    0|0
  • Çalıştım okulu bitirdim.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    9
Yükleniyor...