Bugünki planlarınız neler ks halkı?

Gerci gun bıttı ama bugun neler yaptınız bakim?


0|0
15|17

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • evdeyım öyle. arada ders çalışıyorum.. hava yarluğmu

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Plan yok doğaçlama yaşamaya devam

    1|0
    0|0
  • İş güç 1 saat sonra paydos. Yarın t. h. h ye gideceğim. Oradan çubuğa arızaya gideceğim. Sonra da kızılaya geçip birşryler yiyip eve geçmeyi planlıyorum

    1|0
    0|0
  • Hiç bir planım yok

    1|0
    0|0
  • Yatış galiba

    1|0
    0|0
  • Hala yatıyorum evde maça kadar da yatarım sanırım 😀

    1|0
    0|0
  • Akşam osmanlı spor maçına gideceğim, başka plan yok :-D

    1|0
    0|0
  • Bebeğe bakmak

    0|0
    0|0
  • yok ki planım

    0|0
    0|0
  • valla bugün kız arkadaşımla 4 kez ayrıldık sonra yine barıştik başka bir bok yapmadım :D :D :D

    0|0
    0|0
  • İş bitimi eve gidip yatmak

    0|0
    0|0
  • valla iyibi yatıp anime izlemek

    0|0
    0|0
  • Apollon tapınağını gezmek

    0|0
    0|0
  • boğaza inip 10 km yürüycem

    0|0
    0|0
  • Kızlar geldi pasta felan yapıyolar kanka siteden de var anlatırım sana 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • plan yapmıyorum, plansız yaşamak, hayat felsefem

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 14

  • mutfakta yemek yapıyordum :P mutfak işleriyle uğraştım tüm gün şuanda lol oynayıp müzik dinliyorum sonra film falan izlerim._.

    1|0
    0|0
  • portakal suyuyla limon suyunu karıştırıp neyse ananas suyu içeceğim.

    1|0
    0|0
  • planım yok

    1|0
    0|0
  • kızlarla buluşacaktık fakat bir nedenden dolayı olmadı evdeyim şu an

    1|0
    0|0
  • Evde yatmak

    1|0
    0|0
  • spora gidecem akşamleyin

    1|0
    0|0
  • Şuana kadar evdeydim, birazdan dışarı çıkacam..
    Ama uyuyabilirim de bir ağırlık çöktü sanki üstüme..

    1|0
    0|0
  • Dizi izlicem😴

    1|0
    0|0
  • Evdeyim. Oglenden ihtibaren plan yapmistim onlara uyuyorum. :)

    1|0
    0|0
  • yarın arkadaşlarım geliyor alışveriş yaptım şimdi evi temizliyorum =)

    1|0
    0|0
  • dizi izlemek

    1|0
    0|0
  • yattım boyna

    1|0
    0|0
  • Planım yok

    0|0
    0|0
  • plan yok, plan bu.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...