Siz Sözde Milleti Önemser Misiniz?

Ben asla ve asla dışarıda herhangi bir insanın benim hakkımda ne düşündüğünü, iyi mi kötü mü düşündüğünü önemseyen biri asla değilim ve ne yazık ki çevremde en en yakınlarım millete göre yaşayan tipler ve dışarıdaki insanları eleştiren tipler. Siz milletin ne düşündüğünü ne kadar önemsersiniz?


0|0
315

En İyi Erkek Görüşü

  • ben insanların benim hakkında ne düşündüğünü onemsemem fakat insaların insanlar hakkında ne düşündüklerini önemserim. yani bunu şey gibi düşünelim. bir grup salak züppenin. bir kaç iyi niyetli insana sataşmasını düşünürüm. neden derim mesela. sorgularım falan . yani ufak bir örnek tabi genişe yaymak gerekir. insanların genel olarak ne düşündüklerini merak ederim zaten :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Insanlarin ne dusundugune gore yasarsan ozunu kaybedersin bu da mutsuzluk demektir kimsenin ne dedigi umrumda olmaz

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 14

  • önemsemem kesinlikle

    1|0
    0|0
  • Simdi cikar herkes gibi hic onemsemem der ama en buyuk yalandir illaki onemsediginiz laf ve kisiler olacaktir bu kadar rahat olamazsiniz!

    1|0
    0|0
    • Sizin fikriniz 😊

    • Aynen benim sizin Hakkı'nızdada toplum ve milletin halkındada fikrim budur insan toplumsal bir canlıdır ayrı ve soyut düşünülemez illaki fikirler ve inançlar birbirimize tesir edecektir saygılarımla..

  • Önemsemem. F. society yani😉

    1|0
    0|0
  • dışarı çıktın başına kötü bişi geldi ayy rezil oldum herkese diye düşünmezmisin? ya da sınıfta malca bir yorum yaptın rezil oldum diye aklından geçirmezmisin? ya da ağzına ne gelirse söylermisin?

    1|0
    0|0
    • Hiçbiri. Dışarıda diyelim başıma rezil olacağım bir şey geldi insanlık halidir diye düşünürüm ve o tür durumlara düşen kişilere utanmasın diye asla bakmam

    • utanma duygusu ve nasıl yetiştirildiğinle alakalı. utanmazın tekisin demiyom lakin 'millet ne der ' daha çok utanma duygusu ile alakalı

  • Bir milletin büyüklüğü; nüfûsunun çokluğu ile değil, akıllı ve fazilet sahibi insanların sayısı ile belli olur...

    0|0
    0|0
  • Milletin ne dediği zerre kadar umrumda değil. Ben kendimi biliyorum. Ve sadece çok yakın arkadaşlarıma yanlışım varsa söylemelerini söylerim ki dost acı söyler sözüne istinaden yanlışlarımı düzeltirim.

    Vesselam.

    1|0
    0|0
  • Benim için önemli. Zaten hep iyi bir birey olarak yetişmeye çalıştığım için davranışlarımın çevremdekileri rahatsız edeceğini sanmıyorum

    1|0
    0|0
    • Ben sadece kişisel olarak bahsetmemiştim mesela benim nerede ne giyeceğim kimseyi ilgilendirmemeli o tür yani 😊

    • Benim kıyafetlerim problem olmuyor ya 😁😁😁

  • Ay elalem ne der? :D

    1|0
    0|0
  • Onemsemem

    1|0
    0|0
  • Arkamdan konuşan önümdekini yesin kankaaa

    1|0
    0|0
  • Hiç önemsemem. Banane milletten.

    1|0
    0|0
  • Kimse umrumda defl

    1|0
    0|0
  • Ben önemserim

    0|0
    0|0
  • Önemsemem fakat her insan gibi az bir düşünürüm söylediklerini

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sadece fikirlerini merak ederim. ama baslarinin fikrine gore hareket etmem asla

    1|0
    0|0
  • Çok fazla önemsemem ben de.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...