Kapat

Bu cumartesi kimler ehliyet sinavina giriyo :) ?

Evet yaşim 22 daha yeni gircem :D peki ya siz?


0|0
4|3

En İyi Kız Görüşü

  • 18 aldım bile😄

    0|1
    0|0
    • Senden hizlisi mezarda :D

    • Bu işleri hemen halletmek lazım sonra vakit ayıramıyorsun😄

    • Ben üsene üsene 22 oldum :D ama artik gerekiyo

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 3

  • Beeeeeennnn

    0|1
    0|0
  • Ben de giricem ve hiç çalışmadım :D

    0|0
    0|0
  • Nasıl öğrendin sürmeyi
    Ben sıfırdan öğrenmek istiyorum sürücü kursları öğretebilir mi?

    0|1
    0|0
    • Sürmeyi kendim öğrendim internetten videolar falan ama tabi birinin ogretmesi kadar olmaz sürucu kurslari parkura goturup ogretiyo :)

    • Hepsini Göster
    • Vaay iyi ben de bakayım bir
      İlginç geldi
      Başarılar sınav için 👍🏻

    • Tesekkurler gizli abla :D

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...