Ahlak bekçiliğinin maaşı ne kadar, mesai saatleri hakkında bilgi verebilecek olan var mı?

Meraba arkadaşlar. Ben bugün otobüste seyahat ederken camdan dışarı bakıp "bu kadar insan ahlak bekçiliği yaptığına göre mutlaka bir bildikleri olmalı, ayrıca sektörde açık olmasaydı bu kadar çoğalmazlardı" diye düşündüm. Ve ben de ahlak bekçisi olmaya karar verdim.

Ayrıca çalışma şartları çok güzel. bir kere herkesin hayatında söz sahibi olabiliyorsunuz. Öyle bir dönemde yaşıyoruz ki, insan bazen kendi hayatında bile söz sahibi olamıyor. Başkalarının hayatına yön vermek ve nasıl yaşayacaklarını söylemek büyük bir lüks.

Ben açık öğretim uluslararası ilişkiler öğrencisiyim. Ahlak bekçiliği için bu yeterli midir, maaşı ne kadardır? Yol, yemek ve sigortayı karşılıyorlar mı? Şimdiden teşekkürler.


12|2
15|22

En İyi Kız Görüşü

  • Bazı mitinglerde bedava su ve simit veriyorlar , sonra makarna bolca, ısınman icin kıslık birkaç çuval kömür belki. Egitimin asla karşılanamayacak para kazanmak icin birkac üniv var onlarda istersen ögrenim görebilirsin ama aranan özelliklerin en başında egitimsizlik gelir fazla egitilirsen yönetilmen zorlaşır. En önemli kural araştırma, ögrenme, haklı buldugun konularda bile toplum yapısına uygun olmadığı icin tersi görüsu savunmaya devam et, herzaman ebeveynlerini dinle, kadınları ez erkekleride ez nolur ne olmaz aydın olurlar başımıza. Sakın bunların tersini yapma başımıza Uğur Mumcu, Ahmet Taner Kışlalı falan kesilirsin.

    2|6
    2|1
    • 3ay

      Sen şimdi erdoğana mı laf vuruyon kızım boşa kürek sallma

En İyi Erkek Görüşü

  • herkes işine baksın onun bunun lafını yapan veya taşıyan adamdan şüphe eder cezasını veririrmmm

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Ahlak bekçiliği yanında bir de yol geçen hanlığının da bir ücreti olsun ki kendini yol geçen hanı gibi kullandıranlara bir gelir sağlansın bari 😂 😂 😂

    0|0
    0|1
  • Herkesin hayatı kendine ve unutma kim en çok ahlak bekçiliği yapıyorsa en ahlaksızı odur.

    1|1
    0|0
  • Sorunun detayına bayıldım..
    Her kesimden insan çalışıyor bu sektörde, karın tokluğuna.. yeterki laf olsun torba dolsun..;)

    0|2
    1|0
  • Maaşı çok yüksek galiba çünkü çevremizde her kesimden var bu mesleğe sahip çünkü herseyin doğrusunu bilen onlar hepsi sütten çıkmış ak kaşık

    0|1
    1|1
  • Beleşe yapıyorlar :)

    0|0
    0|0
  • Güzeldi bu

    0|0
    0|0
  • Gönüllü yapılıyor

    0|0
    0|0
  • bu işin maaşı olsa zengin olmuştum. DD

    0|0
    0|0
  • Bunu yapanlar cahil ve gereksiz insanlar takmiyorum sahsen

    0|0
    1|0
  • herkes kendi işine baksa keşke, onlar heryerdeler.

    0|1
    0|0
  • Kimseye karışmazsak ahlaksızlıktan ülke helak olur lut kavmi gibi

    0|1
    1|0
    • 3ay

      herkes müslüman değil ama? Beni bir müslüman gibi yasamaya zorlayamazsin, değil mi?

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Evet.

    • 3ay

      bu hiçbir şeyi cozmez biliyosun değil mi? herkesi kendin gibi yapamazsin ki

  • Bunların olayı kötülükle beslenmek bence. "S*kik dinim yüzünden hayattan keyif alamıyorum, diğer insanların hayatını da mahvetmeliyim" zihniyeti var. Ruh emici gibi bişeyler.

    2|2
    0|0
  • Bazi kendini bilmez sklmisler bakirelere laf atmayi biliyo. Onlara gore bakirelik abes sevgiliyle bisey yapmamak abes hor görüyorlar. Onlar kendi serefsizliginin ceremesini temizlerden cikarmayi iyi biliyorlar ama.

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Temiz ne abi, kirli ne ya? Bunun yorumunu yapmak kimin haddine, anlamiyorum.

    • 3ay

      Bizim böyle olmamizdan bazilari çıldiriyosa kusura bakmayin bnde böyle konusurum

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 21

  • abicim 9 5 ogle arası 1 saaat tatil 2500 tlden başlayan maaş fırsatlarıyla kpssden 60 puan yeterli güzzel iş vallhi

    0|1
    0|0
  • Sen nasıl bu ahlakli insanlardan hoslanmiyorsan onlar da sizin gibi tabir caizse gevşek likte lisans yapmış insanlardan hoslanmiyorlar. Adam eğer açık giyinen biri varsa görmekten rahatsız oluyorlar. Sen nasıl simdi onlarla t. sak geçiyorsan, karar ve hayatlarına karisiyorsan onlar da millete karışıyor. Zaten bizim gibi IQ ortalamasında 30 irktan 17. olup milliyetci-fasistlerin her tarafın ağzına s. ctigi ülkede tolerans saygı ne gezsin

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Başka birisinin bana "sen evlenmeden önce seks yapamazsin" demeye hakkı yoktur. Ben onların hayatlarına "insanların hayatına müdahale etmeye haklarinin olmadığını" soyleyerek karışıyorum, onlar "sen içki içemezsin, sevgilini herkesin ortasinda opemezsin" diyerek. Görmek istemiyorsa, bakmaz. ben onlara "carsaf giyinme görmek istemiyorum" demiyorsam, onlar da bana diyemez.

    • 3ay

      Benİm lafım yok milletçe tolerans nedir saygı nedir i 2000 yildir öğrenemedik kendimiz dışındaileri aşağıladik farklı olanlardan korktuk. Dediğim gibi her şeyin bir sınırı olmasi lazim günümüzde asiri sağcı zihniyet yakinda anlayışlı olmada bizi Nazi almanyasına cevirecek

  • Yok bu meslek gönüllü mesleği. Beyin bedava, çene bedavaaa :)
    ahahahaah. Ağzı olan kusuyor öfkesini aman yaaaniii konuşuyor...

    0|0
    0|0
  • 500 atarım.. artı sodexo 😄

    0|1
    0|0
  • Yol ve Sodexo veriyorlar. Ayrica en ust dereceden emekliligin de yatiyor, guzel is. Erken emeklilige de tabiler yipratici meslek oldugu icin.

    0|0
    0|0
  • Gönül işidir. Allah rızası için yapılır

    0|1
    1|1
  • millet sürekli birilerini gözetliyor benimde dikkatimi çekti... başkalarının hayatına sürekli burnunu sokuyorlar... illa böyle bunların istediği gibi yaşıycaksın... yolda sokakta caddede araçta heryerde görebilirsiniz bunları... genelde ya orta yaşlı göbekli işe yaramaz bir ilkokul mezunu.. ya da sakallı suratına baktınmı 100 metreden müebbetlik olduğunu anladığın tipler...

    0|0
    0|0
  • İroniyi gırdüm ve rest dedim. Kimse kimsenin hayatinda söz sahibi olamaz. Sevgilisi olsa bile..
    Namus bacak arasinda değil beyinlerde..

    Ayrica sitede bilca var bekçiler, kalifiyeli eleman olma şartida yok.. yani iş te para yok gönüllü olacaksin yaparken..

    Ha, olurda ağzinin payini verirsen oradaki haz sana iki gün yeter. sen diyorum iste anlasinlar.

    Amsterdamin kirmizi sokağinda ki teyzeler meclisi.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Ya namus sana bana göre beyinde, ona göre bacak arasında olabilir. Böyle düşünme de diyemem. Ama o da bana böyle düşünme diyemez. Diyorlar.

    • 3ay

      Herkes bir kilif bulur.. ama sonucta hayatlar uzerinde ki kararlar ancak kisiyi bağlar. diger kisiler buna müdahale edemez. haddi değil. kabaca

    • 3ay

      Aynen öyle.

  • Ahlak çerçevesi içerisinde yaşamımızı düzene sokamadıktan sonra laf söyleyen çok olur.

    0|1
    2|3
  • Özürlü raporun varsa olursun.

    0|0
    0|0
  • Ahlak bekçisi olup da mini etek giyenlere salya akıtanlar da az değil

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Dusunuyorum zaten, cikardigim sonuc ahlak bekcilerinin tecavüz etme potansiyeli daha fazla. Ben ahlak bekçiliği filan yapmiyorum, tecavüz aklimin ucundan gecmez. Ama onlarin öyle değil, kisitlamalarla dolu hayatlari var. Benim tecavüz etme olasiligimdan daha fazla onlarinki.

  • iyi bişeyse bende olabilirim dene bakalım

    0|0
    0|0
  • Ahlaklı deilsinki bekçi olasın olum bikere. Bu tur bişey demen çok yanlış bu millet. Namuslu serefli ahlaklı sende. Bunlar yok diye zorna gitmesin kımseyi yorumlama dalgayada alma uza git modern seref yoksunu kişi

    0|0
    0|0
    • 3ay

      mesela benim ahlagimi sorgulamak icin ne kadar aliyosun? sen mesela neden kendi isine kendi hayatina bakmiyosun da milletin ahlakli olup olmadigini sorguluyosun?

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Seni kimse takmaz. Bu memlekette zaten bir böyle sitelerde konuşursun burası Müslüman. Bir yanlış yaparsan herturlu seni yorumlarlar

  • Nasıl olunuyor acaba güzel meslek?

    0|0
    0|0
  • onların amacı kendi ahlaksızlıklarını örtmek için başkalarına b. k atmak zaten

    0|0
    1|0
  • Yetkilerle konuşmak lazım tabi.

    0|0
    0|0
  • bunlar hep boş insan olmaktan boşkoy kanka

    0|0
    0|0
  • Suudi Arabistan da ahlak polisi var oaya bir git kardeşim

    0|0
    0|0
  • Aöf den bir bok olmaz kanka

    0|0
    0|0
  • Sıkıcı ya düşünsene kendine bile tahammül edemiyorsun falan.

    0|1
    1|0
Yükleniyor...