3 Anneye sahip olmak istermiydiniz?

3 Anneye sahip olmak istermiydiniz 😂😂😂😂😂😂😂

Güncellemeler:
3ay Benim Kocama şimdiden çok büyük geçmiş olsun 3 kaynanayla hali harap 😁😁😁😁😁😁

0|1
34|28

En İyi Erkek Görüşü

  • İstemezdim bir tane var 4-4luk

    3|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 27

  • Hayır..

    Çok geri kafa bir is çok eşlilik.

    Anca doguda var zaten kekokus olaylari

    2|3
    1|0
    • 3ay

      Duzgun konus benimde 3 Annem var iyikide 3 tane hepside birbirinden degerli

  • 3 babadan iyidir

    1|0
    0|0
  • Hayır iğrenç bir durum

    0|0
    0|0
  • Hayır bir tanesi dünyalara bedel

    1|0
    0|0
  • Keşke olsa evde hiç birşeyim kaybolmazdı.

    0|1
    0|0
  • Yok ya

    0|0
    0|0
  • Bize annemiz yetheerr :D

    1|0
    0|0
  • yok daha neler

    0|0
    0|0
  • Bitanesi yetiyor 2. 3. ye gerek yok. Teşk

    0|0
    0|0
  • Beni ucu birden mi doğurmuş olacak? :D

    0|1
    0|0
  • 1 tane neyine yetmiyur kıızz

    0|1
    0|0
  • Yok istenme ama benim nenem ve teyzem de annelik yaptılar bana onlarda benim annelerim ve birde benim canım anem var 3 tane oldu 😃😎

    0|0
    0|0
  • Çoğu insan tek anneye bile sahip değil iken kimsenin 3 anne diyeceğini sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Birini idare edemiyorum bazen, ne 3'ü.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Zaten bir sürü annem var, köyde beni kim boşta görse ağzıma memeyi sıkıştırıyordu :Dd

    #MaviMelek

    0|0
    0|0
  • Sen ve iki karım olsa ooooo yaşadık

    0|1
    0|0
  • iyi gariii sende

    0|0
    0|0
  • Sadece meraktan soruyorum. Ciddi ciddi böyle bir şey düşündün mü?

    0|0
    0|0
  • Oha yani

    0|0
    0|0
  • 3 anne nasıl oluyor ya? Araplardaki çok eşlilik gibi mi?

    0|0
    0|0
  • 3 kaynanami yandik

    0|0
    0|0
  • Gereksiz

    0|0
    0|0
  • 7 eşe sahip olmak isterdim. Her biri farklı milletten

    0|0
    3|1
  • Olabilir

    0|0
    0|0
  • G. Doğu da güzide bir yerde memurum. 23luk hatunum var. 52 yasında iktidarsız kocası var ve 3. karısı oluyor. Kocasında bulamadıkları için bana geliyor ve onceleride ilk karıdan olan oğluyla yiyişmişlikleri olduğunu söylüyor. :D

    0|1
    0|0
  • babasının sayısı belli olmayanlar var ama senin bu sorun saçma ve gereksiz

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Benimde 3 annem var o yüzden sordum

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Yo 3 üde annem hepsinin yeri ayrı 😊 Biri babamın kuzeni zaten diğeride babamın dayısının torunu

    • 3ay

      akraba evliliğinden olduğun belli 😄

Kızlar Ne Diyor 33

  • Bana bir tanesi yetiyor😂

    0|0
    0|0
  • İstemez 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Fena olmaz

    0|0
    0|0
  • Hayir.

    0|0
    0|0
  • İstemezdim doğru bulmuyorum şükür ki öyle bir ailem de yok ben doğru bulmuyorum . Ama olana da bişey diyemem herkesin kendi hayatı ama kendi ailemde istemem

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • bir tanesiyle bas edemiyorum üç taneyi napim

    1|0
    0|0
  • Hayir ıstemezdim

    0|0
    0|0
  • Benim 3 tane var

    0|0
    0|0
  • Hayir

    0|0
    0|0
  • Bir tanesiyle zor anlasiyorum 😂

    0|0
    0|0
  • güzel para alırdım

    0|0
    0|0
  • Hayir

    0|0
    0|0
  • gece gecewe uykusuzluk kafa yapmış sende uyu bence artık

    0|0
    0|0
  • Anne koleksiyonu mu yapiyim 😂😂

    0|1
    0|0
  • 1 tane olsaydı yeterdi

    0|0
    0|0
  • 2. yi yolar ezerim be babamı da 3. yü almaya bırakmam zaten hele bir olsun

    0|0
    0|0
  • Hayır istemem

    0|0
    0|0
  • Hayir

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Hayır 1 tane yeter

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • bir tanesi yetiyo bana ayyy canın annem ponçik ponçik 🤓

    0|0
    0|0
  • Bir tanesi bir ömre bedel ,3 taneyi kaldıracak bunyem yok.

    0|0
    0|0
  • İsterdim ama hepsinden ayrı ayrı izin almak falan sıkıntı

    0|0
    0|0
  • Yok bir tanesiyle zor başa cikiyoz

    0|0
    0|0
  • annemin yardımcısı olsun yeter :D

    0|0
    0|0
  • Hayır benim annem bitane :)

    0|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    3

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...