Erkeklerin arkadaşlıkları daha mı samimi sizce? Ve neden?

Bu gün sadece bu konuyu gözlemlemek için insanları izledim. Her zaman erkeklerin arkadaş grupları dikkatimi çekmiştir çok samimi geliyorlar bana. Şahit olduğum bir çok olay da var tabi. mesela aklıma gelen bir örnek bir buluşma ayarlanıyor ama biri vazgeçiyo işi çıkmış. Erkekler pek takmıyo veya çabuk geçiyo sinirleri ama kızlar tripler laf sokmalar bir anlayışsızlık..


1|1
17|18

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • erkekler daha umursamaz daha az kıskanç vs olduğu için arkadaşlıkları hep daha güzel olur bana göre de

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • erkek grupları
    -lan g. otlek memo şerefsiz niye açmıyon teli
    -işim vardı olum
    -iyi tamam gel kurul masaya seni bekliyorduk
    memo gider ve akasından
    -olum şu memo y. avsaktır mavsaktır ama on numara adam. o olmasa çekilmez

    kız grupları
    -ayy merve ne güzel olmuşsun bugün tatlım
    -sağol tatlım sende güzelsin. biz kızlar hep güzeliz ihihi
    merve gider ve arkasından
    -şuna çok uyuz oluyorum erkek delisii orsspuuu.

    falan filan işte :D

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle erkekler daha samimi tabi %100 demiyırum ama bizimki sizinkinden daha fazla erkekler bişeyde ortak nokta buldumu kardeş gibi olur ama siz kızlar rekabet kavga vs. YİYİN BİRBİRİNİZİ BİZ ERKEKLER KARDEŞ KARDEŞ GEÇİNİYİOZ

    1|0
    0|0
    • 3ay

      peki bir şey demedim :P özeniyorum valla size :D

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      erkek arkadaşlarla takılıyorum arada cidden hayat o zaman güzelleşiyo :D

    • 3ay

      :) Sevgilin kızmıyomu :)

  • Cunku biz icimizden geldigi gibi davraniyoruz eger bir arkadasimizin sevmedigimiz bir ozelligi varsa soyleriz Mehmet sunu yapma lan hayvan gibi hayvan lada kucuk bir samimiyet gosteririz :)

    1|0
    0|0
  • kesinlikle öyle.. inanması zor gelebilir belki ama biz arkadaşımızı bir hafta önce görev yerine yolcu ederken ağladık

    1|0
    0|0
  • Öyledir

    1|0
    0|0
  • Aynen biz erkekler arkadaş ortamı daha samimi. Misal sizin aranızda biri kıyafet alır ya da kuaförde saçını kestirir vsvs size danışılınca ayyy aşkım çok güzel olmuşsun o elbisenin rengine bayıldım dersiniz ve o kız wc ye gidince arkasından çekiştirirsiniz. Biz erkekler öylemiyiz saç traşını beğenmessek verdiğimiz tepki yüzüne karşı aynen böyle yrrk gibi olmuşsun bu halin ne deriz. Kıyafeti sevmessek yine adam gibi giyecek bişey bulamadın mı tipini sktiğim deriz. Örnekleri daha çok varda derinleştirmeyelim. :D

    0|0
    1|0
  • Icimizde fesatlik yok kizim kiskanmayiz biz birbirimizi bende olmasin arkadasimda olsun no pokemon

    2|0
    0|0
  • Haha bence de öyle kızlar zor anlaşır zaten birbiri ile :D

    1|0
    0|0
  • Bizde boyle 😄

    1|0
    0|0
  • Elbette bizimkiler daha iyi

    0|0
    0|0
  • Bizde dostluk bakidir sizde rekabet.

    1|0
    0|0
  • erkekler birbirlerine numara yapıp yapay davranmiyor

    1|0
    0|0
  • Olabilirse evet

    0|0
    0|0
  • Evet öyleyim

    0|0
    0|0
  • inanma seni zikecek

    0|0
    0|0
  • Erkeğin şakası karakolda kadının şakası jakuzide biter demişler ya da böyle değildi aman işte öyle bir şey

    0|0
    0|1
  • Bilmiyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Bende böyle düşünüyorum. Erkekler daha samimi kızlar daha içten pazarlıklı hemcinslerine karşı

    1|0
    0|0
  • Ya o kişiye göre değişir tabii ama bazen gerçekten karşımda olan erkeğin bir kıza göre samimiyetine daha çok inanıyorum.
    Mesela kızların genelinde kıskançlık var. Ayrıca dedikodunu çok yapıyorlar.
    Ama erkeklerin kendi arkadaşlık ilişkilerinde böyle olduğunu düşünmüyorum.

    0|0
    0|0
  • Bencede öyle kızlarin arkadasliklarinda sonradan olusan muhakkak sorunlar cıkıyo bugun iyisen yarin iyi olmayabiliyo

    1|0
    0|0
  • Erkeklerle arkadas olmak en iyisi. en azindan arkandan kuyunu kazacak potansiyelde degiller. kizlarla en yakin kanka bile olsan icten ice hep bir cekemezler. Bu bir gercek...

    1|0
    0|0
  • kesinlikle katılıyorum erkekler gulunecek biseyler hep buluyorlar konulari bitmiyot ama biz hep ask acisi hep giybet..

    1|0
    0|0
  • bir de erkeklerle arkadas olabilsek

    1|0
    0|0
  • Bence öyle kızlarda bir kıskanclık hasıl oluyo illa

    1|0
    0|0
  • Gördüklerim icin evet daha samimi.

    1|0
    0|0
  • Kizlar garip gerçekten

    0|0
    0|0
  • Daha samimiler bencede 👍 hiçbir kız arkadaşıma güvenmem arkamdan dedikodumu da yapıyorlar iyi olduğum şeylerde içten içe kıskançlık da yapıyorlar hatta bazen belli ediyorlar

    0|0
    0|0
  • Evet daha iyi

    0|0
    0|0
  • Karışık bir arkadaş grubum var ve en ufak bir samimiyetsizlik yok.

    0|0
    0|0
  • Daha samimi rahat davranabiliyorsun belkide karşı cins diye fikirleri farklı geliyor

    0|0
    0|0
  • evet erkekler daha samimi oluyor bu konularda bek siklemiyorlar oturup dostca arkadasca son pizza diliminin kavgasini ederler o ayri 😂

    0|0
    0|0
  • Aynen çok daha iyi bence.

    0|0
    0|0
  • Evet doğru

    0|0
    0|0
Yükleniyor...