İlk buluşmada kız arkadaşınıza hesap ödetir misiniz?

Erkekler lütfen dürüst olun ilk buluşmada karşınızdakine hesap ödetirir misiniz

Güncellemeler:
Abi ilk bulusmalarımda hep ben tek başıma ödüyorum onunkinide ben ödüyorum kendimi erkek hissediyorum alman usulü olsa anlarım da onun hesabını da odeyince tuhafıma gidiyo

1|0
7|22

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Dating adı verilen ciddi bir ilişkinin başlangıcındaki buluşmadan söz ediyorsak kadının gözünde olumlu bir imaj bırakabilmesi için ödemesi gerekir erkeğin. Mesele para değil, isterse kadın da pekâlâ ödeyebilir. Ancak ne var ki, her kadın hayatındaki erkeğin onu ömür boyu koruyabilecegine, kendisi ve yavrularını sahipleneceğine, yuvanın ayakta kalmasını sağlayan maddî sorumluluk bilincinde olmasını ister. Bu dişiliğin doğasında vardır.

    1|0
    0|0
    • Aynen yaa anlatmak istediğim bu onlardan istenilende bu

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 21

  • Yok ödeyemez onun parası benim yanımda geçmez

    1|0
    0|0
  • Asla

    1|0
    0|0
  • Kendi yediğini öderse birşey demem

    0|0
    1|0
  • Cebimdeki paraya göre ödeyebilir ay başı ise öderim ay sonuysa benimkisinide ödeyebilir

    1|0
    0|0
    • Doğrudur ben ilk buluşmadan bahsediyorum ama ilerleyen zamanlarda kız da elini cebine atmalı

    • Hepsini Göster
    • Ne keşke

    • Çoğu kız sevgilisine ödettirme peşinde çoğu diyorum arada feministler çıkıyor onlar ödüyor :)

  • odetmem

    1|0
    0|0
  • Mümkün değil.

    1|0
    0|0
  • asla!

    1|0
    0|0
  • Hiç ödetmedim

    1|0
    0|0
  • Duymamış olayım bunu

    1|0
    0|0
  • Hic odetme taraftari degilim

    1|0
    0|0
  • Kesinlikli hiçbir buluşmada ödetmem

    1|0
    0|0
  • asla ödetmem.

    1|0
    0|0
  • ilk bulusmada eger zengin taraf yok ise alman usulunun olmasindan yanayim

    1|0
    0|0
  • Tabikide hayir

    1|0
    0|0
  • Her buluşmada odetirim

    1|1
    1|0
    • O zaman dünya ahiret bacımsın

    • Hepsini Göster
    • Sen blirsin inanmada

    • İnanmıyorum zaten sadece git gide çok nefret edip tiksiniyorum ondan

  • ılk de de odetmem sonradan da odetmem =)

    1|0
    0|0
  • Odesin

    0|0
    1|0
  • ilk davranan centilmen öder evladım sakıncası yok

    1|0
    0|0
  • Ödeyinlan en azindan her boku bizden istemezsiniz paranizin kiymetini bilirsiniz

    0|0
    1|0
    • Lon ilk buluşmadan bahsediyorum yaa siz ne bacı kılıklı herif çıktınız

  • Odetmem

    1|0
    0|0
  • Ödemezse bir daha aramam. Ne o öyle paramla satın mı aldım. Eskort kız mı kendisi?

    0|0
    3|0
    • Abi ilk buluşma sonuçta sonrakilerde ödense sorun yok

    • Hepsini Göster
    • Ekran reamini aldım polise gidiyorum. Hakaret davasından.

    • By by hoşçakal mezara kadar yolun var...

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 6

  • beraber ödensin bir zahmet

    1|1
    0|0
    • Senin ilk bulusmanda kim ödedi hesabı sen mi

    • Hepsini Göster
    • ben öderim sorun değil ama ilk buluşmada hoş olmaz paylaşılmalı

    • Yaa cidden soğudum ondan nasıl bir genislikti yaptığı ben erkek olcam yanımdaki kıza hesap ödetcem erkekligimden utanırdım ya

  • Erkekler odese iyi olur ama farketmez aslinda

    1|0
    0|1
  • Odetir ne olacak

    0|1
    1|0
  • Ben bir kız olarak ilk buluşmada erkeğin ödemesinden yanayım ama ilişki ilerledikçe bende öderim.

    1|0
    0|0
    • Aynen yaa bana çok koydu bu ilk bulusmada kendi hesabınıda o ödetirdi

    • Hepsini Göster
    • Valla ilk buluşmadan sonra ona yol verdim

    • En iyisini yapmışsın

  • Çokta güzel odetiyolar ilk buluşma değil her buluşmada hemde

    1|0
    0|0
    • Ben öylelerine erkek demem erkekcik derim

    • Hepsini Göster
    • Aynen valla onların yaptığına ben utanıyorum sana yemin ediyorum ben bu kız halimle birçok erkekten daha delikanlıyım onlar erkeğim diye geziniyo keşke erkeklikten önce biraz adam olsalar delikanlı olsalar ne güzel olurdu

    • Aynen öyle ya cidden bazi kizlar erkekciklerden daha erkek

  • İlk buluşmada erkekler ödemeli ama diğerleri ya alman usulü ya da sırayla ödenmeli bence.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...