Gittiğim ortamlarda dans etmekten utanıyorum bunu nasıl aşarım?

21 yaşındayım içe kapanık değilim sadece dans etmekten cekiniyorum. geçen hafta İzmir de çok hit bir mekana gittik öyle bir dans edesim var ama arkadaşlarımdan utanıyorum. içmiyorum. bunu nasıl aşabilirim?


0|0
29

En İyi Erkek Görüşü

  • utanmak iyidir

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 8

  • Bir şey daha her yer utangaç kız kaynıyor

    0|0
    0|0
  • Cevap soruda içersen aşarsın :)

    0|0
    0|0
    • ya içersem günaha gircen şat demişti derim :D

    • bir kereden bişey olmaz 😂😂😂😂

    • Mekana gidip milletin içinde dans et günah değil iç günah he oldu :)

  • Önce evde başla dans etmeye sonra arkadaşlarımla evdeyken okuldayken falan sonra küçük bir insan topluluğu içinde sonrasini zaten zabtedemeyeceksin ;) :)

    0|0
    0|0
  • Dans kursuna git alışırsın

    0|0
    0|0
  • biraz alkolle yapamayacın şey yok

    0|0
    0|0
  • dans etmek bana çok saçma geliyor nedense :))

    0|0
    0|0
  • Halay çek sende

    0|0
    0|0
  • hımm izmirdemisin?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Yardır yaa

    0|0
    0|0
Yükleniyor...