Kapat

Çok tipsizim dışarı çıkamıyorum?

Tipsizim dışarı çıkamıyorum kaşlarım yamuk yüzüm çok uzun sakalım yok ne yapabilirim


0|0
18|5

En İyi Kız Görüşü

  • Of tipsiz falan değilsindir kaşlarını beğenmiyosan kaşını şekillendirirsin aldırırsın mesela. Erkeklerin kaşını kim alıyo bilmiyorum ama aldıranları tanıyorum araştırırsın işte.
    Sakalda çıkar bence birsürü maske ilaç falan var tüy-kıl çoğaltıcı şeyler sakaldada işe yarar. Hacı gibi olmasına gerek yok zaten az olsada yeter olmasada. Kimseye kendini beğendirmek zorunda değilsin

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 17

  • dışarda hep güzeller mi geziyor

    0|1
    0|0
  • Bu kadar takma.

    0|1
    0|0
  • Tipsiz oldugunu dusunme diger insanlari umursama kendi hayatini yaşa herkesi hadi ordan et

    0|1
    0|0
  • Ergenlik tripleri 😃

    0|0
    0|0
  • Eğer kendini bu kadar çirkin görüyorsan ve bu durumdan rahatsız oluyorsan estetik yaptır. En iyi çözüm :D

    0|0
    0|0
  • Eminim bir çok kendini beğenmişten yakışıklısındır. Öz güven kazan, kendine bak.

    0|0
    0|0
  • Gel öldüreyim seni

    0|0
    0|0
  • Kendinize hakszlik yapmayin kardesim ya bakim yapsan eminim iyi olursun

    0|0
    0|0
  • Üzdün :/

    0|0
    0|0
  • bende çirkinim salla gitsin sırf bu yüzden hayata küsecek misin?

    0|0
    0|0
  • Sen adam ol gerisini boşver

    0|0
    0|0
  • Amaan takma kafana insan kendini hep çirkin görür zaten boşveeer

    0|0
    0|0
  • sen kendini beğenmezsen kimse seni begenmez

    0|0
    0|0
  • Dış görünüşe bu kadar takıntılı olman saçma, sen olduğun gibi güzelsin.

    0|0
    0|0
  • bu kadar takmamalısın mesela

    0|0
    0|0
  • Sakalsız daha güzel bence

    0|0
    0|0
  • Siyah poşet geçir kafana kanks

    0|1
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 4

  • kaslarini aldir

    0|0
    0|0
  • Kendinizi kötü görmeyin . siz kendinizle savaşıp dışarıda güzel bir hayatı kacırıyorsunuz

    0|0
    0|0
  • Ben yakisikli Oldumda Noldu?

    0|0
    0|0
  • bende çirkinim nolcak canım takma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...