Şu an neredesiniz ve ne yapıyorsunuz?

Ben Doğu Karadeniz'de yer alan memleketim Arhavi'deyim. Ankara'ya dönme hevesim kaçtı resmen burada durdukca :D
Her sabah kalkıp denize gitmek, oksijenden boğulmak, o kalabalıktan kurtulmak muhteşem bir his.
Şimdi ise kahvemi yaptım ve bu manzara eşliğinde oturuyorum yazlığımızda.

Şu an neredesiniz ve ne yapıyorsunuz?




Siz neredesiniz ve ne yapıyorsunuz?

Güncellemeler:
3ay Günaydın :)

1|0
54|14

En İyi Kız Görüşü

  • Ben evdeyim oturuyom evlenme programı izliyom kdjdjd

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Oo hangisi? :D :D

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Anladim tenks mdmdjd

    • 3ay

      :D :D Np

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 53

  • Böyle bir yerde yaşanır.

    0|1
    0|0
  • Çok güzelmiş orası :))

    0|1
    0|0
  • ben istanbuldayım suanda ankaraya gitmeme daha 1 ay var evde oturuyorum ama yakında cıkıcam arkadasımla görüşücem

    0|1
    0|0
  • Disardayim

    0|1
    0|0
  • İzmir inciralti tuvalette smdjsmdjd

    0|1
    0|0
  • Arhavi insanını ayrı seviyorum ya, Karadeniz'de Artvin'de başkadır benim için.
    Ne güzel tadını çıkart :)
    Ben İstanbul'un inşaat gürültüleri arasında evimde oturup kafa dinlemeye çalışıyorum ama gürültüden sebep pek mümkün değil.

    0|1
    0|1
    • 3ay

      Arhavi ve Hopa candır bizim içinde :) Artvin'liyiz demem ben pek :) Arhaviliyim :]
      Bekleriz kafa dinlemek isterseniz, kapımız hep açık :))

    • 3ay

      Çok sağ ol, seneye kısmetse zaten bir Karadeniz turu var aklımızda inşallah nasip olur gelip oraları görmek 😊

    • 3ay

      İnşallah :)

  • Kankalarimla birlikteyim.

    0|1
    0|0
  • Karadenizi çok özledim. 😢 Mis gibi dağlarının havasının ciğerlerime dolmasını.. Hayat sana güzel biz anca evde oturak.

    0|1
    0|0
  • Bende de şu an durum bu
    http://hizliresim.com/J34AG5

    0|1
    0|0
  • Evde sıkılmaca keyfi :D

    0|1
    0|0
  • ohh mis

    0|1
    0|0
  • Avşada evimdeyim. Denizden geldim çekirdek çitliyorum :p

    0|1
    0|0
  • gezmelerdee

    0|1
    0|0
  • şu an arabadayım ve geziom kadıköyü

    0|1
    0|0
  • isteyimm.. yemek yedim oturuyom :l

    0|1
    0|0
  • masa başındayım :P

    0|1
    0|0
  • Şu an Kırklareli deyim eve girdum Dexter izleyecegim :D

    0|1
    0|0
  • Çok güzel bir yere benziyo ama böcek çok olur orda 😯 standart evde oturmaca

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Evin içinde neredeyse hiç olmuyor çünkü baya korumalı yaptık burayı :) Oturduğumuz evin önüde tamamen Pimapen kaplanacak ama seneye olur, onun dışında zaten akşam yaktığımız elektrikli katilimiz var :D Böcekler onun ışığına geliyor sonra cız bız :D

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Hepimizde var o :D

  • Adana sayın sıcaktan bayılıyommmm 😰😰😰😰😰😰🙄🙄🙄🤕🤕🤕🤒🤒🤒🤒 serinmi oralar

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Sabah baya iyiydi, gece de yağmur yağdı fakat şu an biraz bunaltıyor nem :)

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Çok teşekkür ederim, 1-2 kere geldim, bayılacaktım sıcaktan :D
      Otobüsle hiç gitmedim oradan tabi ama rahat 12-13 saati vardır o da düşündüğüm bir ara yol var oradan giderse :D

    • 3ay

      Fazladır bence 😊

  • waww çok güzelmiş

    0|1
    0|0
  • evde oturuyorum 😑

    0|1
    0|0
  • Ben yeni geldim eve, yatağımdayım elimde telefon tık tık yazı yazıyorum işre :D

    0|1
    0|0
  • Ohhh hayat sana guzel😏😏😏balkondayiz 😏

    0|1
    0|0
  • oturuyorum :D

    0|1
    0|0
  • Evde deniz manzarami seyrediyorum

    0|1
    0|0
  • Caddedeyim kank priz başında bekliyorum

    0|1
    0|0
  • Arkadaşımla kafede oturuyorum ama hava felaket sıcak insanın dışarı çıkası gelmiyor 😑

    0|1
    0|0
  • Gripim ve evde yatiyorum 😷

    0|1
    0|0
  • Yatıyorum.

    0|1
    0|0
  • Sinopta selaledeyim 💙

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    23

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 13

Yükleniyor...