Erkek bebekler neden bukadar tatli?

😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😊😊Erkek bebekler neden bukadar tatli ?

Güncellemeler:
3ay Bu bebek erkek cunku belli oluyo kizlar boyle daha kirmizi oluyo yuzu erkek bebekler bembeyaz 😅

0|0
33|41

En İyi Erkek Görüşü

  • Kızlara erke erkeklere kız çocuğu sevimli gelir

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çocukların hepsi tatlidir
    ( misafir çocukları haric 😑)

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 40

  • erkek bebek 3 yaşına kadar sevilir , sonra poposuna tekme atılır , o yüzden kız çocuğum olsun istiyorum

    0|0
    0|0
  • Bu ne tatlilik evlenip cocuk yapasim geldi ya :)

    1|0
    0|0
  • Bebekler genelde tatlı olur, kız erkek ayrımı yapmak ne kadar doğru bilemem.

    0|0
    0|0
  • Doğuştan tatlıyız

    0|0
    1|0
  • Bebeklerin hepsi sevimli alım yanagını sıkıcan tam dudagını büzdüğü anda güldürceksin oyy gece gece yok kı sevsek olsa da uyur bu tatlıslar :D

    0|0
    0|0
  • bizede kız çocuğu sevimli geliyor.
    erkeklere kız çocuğu , kızlara erkek çocuğu sevimli gelir.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      sen bide benim yeğeni gör
      erkek kız farketmez
      herkes çocuğu sevmek için sıraya giriyorlar
      sırf yeğenim için misafirliğe giden var.
      okadar diyorum
      bir ara atcam videosunuda nazar değer diye çekiniyorum :D

  • Çocuk yanlısı değilim pek. Güzel bir kız çocuğu olacaksa kabul.

    0|0
    0|0
  • Yerim

    0|0
    0|0
  • Evett

    0|0
    0|0
  • Mavi gözlü bir eşşek uyuyor bizim evde, pek bebek sayılmaz ama bu :D

    http://i.hizliresim.com/jB56Ag.jpg

    0|0
    0|0
  • Çünkü bebekler Allahım şuna bak ya ye ye bitmez.

    0|0
    0|0
  • tatlı oldukları içinn

    0|0
    0|0
  • Kız bebekler daha sevimli.

    0|0
    0|0
  • Tam ısırmalık.

    0|0
    0|0
  • çocuk dediğinin cinsiyeti ne olursa olsun sevimlidir

    0|0
    0|0
  • Çok şekey...

    0|0
    0|0
  • Aynen

    0|0
    0|0
  • kızlar daha tatlı oluyor..

    0|0
    0|0
  • bilmem :)

    0|0
    0|0
  • hepsi tatlı ya

    0|0
    0|0
  • Allah bağışlasın kimise ama kız çocukları daha tatlı

    0|0
    0|0
  • her canlı bebekken tatlı zaten sonra cirkinleşiyor.

    0|0
    0|0
  • Yap bir tane :D

    0|0
    0|0
  • Küçükken bende çok tatlıydım şimdi hakkı buluta benziyom

    0|0
    0|0
  • internetten alınan bir foto ve erkek olduğunu nerden biliyosun pipisini gördün mü? belkide kız

    0|0
    0|0
  • Çünkü erkekler ve henüz aldatmayı öğrenmemişler 😏

    0|0
    0|0
  • Kiz bebekler daha da tatli...

    0|0
    0|0
  • Biz çocukken tatliyiz siz hep galiba :)

    0|0
    0|0
  • doğuştan tatlıyız biz 😀

    0|0
    0|0
  • cok tatlı yiyolar cünkü 😂

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 32

  • Sadece bebekken tatlılar sonra çirkinleşiyorlar😊

    0|0
    0|0
  • Bence hepsi tatlı çok fazla seviyorum

    0|0
    0|0
  • Erkek bebekler sirin

    0|0
    0|0
  • Yerim yaaa 😍😍😍😍

    0|0
    0|0
  • Ayy evet oglum olsun istiyorum

    0|0
    0|0
  • Benim yegenim bundan daha tatlı maş. bide halacım diyişi var içinin yagları erir

    0|0
    0|0
  • oyyh cidden çok şirin

    0|0
    0|0
  • Bebekleri severim

    0|0
    0|1
  • Bumu tatlı kızlar daha sevimli oluyor

    0|0
    0|0
  • O şeyi ben giysem ben de tatlı olurdum. -,- Ya da olmazdım. :p Daha bebek olduğundan tatlıdır. :3

    0|0
    0|0
  • Çok tatlı cidden bide tombiş tombiş 😂

    0|0
    0|0
  • Çocuk istiyem 😍😍😂😂😂😂 maşallah ya Allah nazarlardan saklasın

    0|0
    0|0
  • Ya bu nasil bisey 😍

    0|0
    0|0
  • Tatli evet

    0|0
    0|0
  • Tatlilart

    0|0
    0|0
  • Bütün bebekler çok tatli

    0|0
    0|0
  • bebekler hep tatlıdırkızı da erkeğide

    0|0
    0|0
  • Küçük şeyler sevilir

    0|0
    0|0
  • Bebek oldukları için

    0|0
    0|0
  • Nesi tatlı la bunun

    1|0
    0|2
  • Cocuk sevmeyen biri olarak son zamanlarda erkek bebeklere ilgim oldugu dogru 😁😁

    0|0
    0|0
  • Bebekler tatli cinsiyet fark etmiyor 😍

    0|0
    0|0
  • Şuna bak ya, gel beni ısır diyor. 😍

    0|0
    0|1
  • Hahah harbiden tatlıymış

    0|0
    0|0
  • çok tatlı yaaa :)

    0|0
    0|0
  • Ayy çok tatlı

    0|0
    0|0
  • Bebeklerin hepsi tatlı

    0|0
    0|0
  • Oyş😘

    0|0
    0|0
  • Maşallah.

    0|0
    0|0
  • Maşallah, Sübhanallah. Allah isteyen herkese nasip etsin.

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    2
Yükleniyor...