Ankara sincanda oturanlar veya bilenler bakarmısınız acil lütfen? kayboldum?

arkadaşlar sincan dan gimsa park eryamana hangi dolnuş gider haberiniz varmı?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Sincan da yım 510 a bin ego
    Dolmuş olarak Ankamall optimum dolmuşlarına bin önünden geçer gimsa park açılmadı daha

    0|0
    0|0
    • biliyom gardaş ordan işte beğendiğin oraya gidecem yürüyerek egoya binememde dolmuşa binecem şimdi sincan merkezdeyim dolmuş duraklarına gidiyom

    • Hepsini Göster
    • anladım. karşıya geçmek sıkıntı ordan

    • Aynen öyle

Kızlar Ne Diyor 2

  • Gimsanin orda mısın kanka sor birilerune

    0|0
    0|0
  • Sincanlı oturuşu yap

    0|0
    0|0
    • la lüzümsuz konuşma ciddi bir konu yazdım

    • Ooo hemende adapte olmuş ankaraya la felan :D

    • tabi:) sinirliyim paramda az kaldı o yüzden

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...