Nişanlım soyadımı almak istemiyor beğenmiyormuş?

Soyadımı beğenmiyor alışamam falan diyor. İkisini kullanmaya bile sıcak bakmıyor pek. Bende sadece benim soyadımı kullanmasını istiyorum. Madem öyle neden en başta söylemiyor. En sonda atacam nişanı kalsın ortada görücü usulü tanıştık zaten evde kalmış oda.


0|0
10|12

En İyi Kız Görüşü

  • karına kızmamalısın bende babamın soyadından memnun değilim. Elimde olsa hemen değiştiririm kötü değil ama söylemesi biraz zor. İnsanların dikkatini çekiyor ve hemen nerden geliyor diye soruyorlar. Fazla akılda kalıcı şöyle sıradan bir şey olsaydı diyorum. Babamada söyledim anlayışla karşıladı. Şu an imkanım olsa direk mahkeme kararıyla değiştirirdim.
    Soyadın eşine tuhaf geliyorsa bunu abartmayın. Sen yıllardır o şekildesin ama eşin daha yeni duyuyor. Zorlamayın bazı şeyleri anlayışlı olun

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Demedi deme bugün daha nişanda soy adına karşı çıkıyorsa yarını düşünemiyorum artık eften püftwn şeylere sorun çıkaracaksa boşanmaya kadar bile sebep olabilir birbirinizi iyi tanıyın bence

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • at nisani. sanki herkes aldigi soy adina bayiliyor kezbana bak.

    1|0
    0|0
  • Soy ismi güzel degilse bende istemem. garip gurup soyadlari var. zorlama sende, ne var yani

    0|0
    0|0
  • allahım şu kızın derdine bak

    1|0
    0|0
  • alacak mecbur bide görücü usulu kıza fazla altın mı taktınız yürek mi yedirdiniz ne bu cesaret inada bindirmesi saçma :)

    0|0
    0|0
  • Soy adın nedir?

    0|0
    0|0
  • soyadın enteresan bişeyse almayabilir

    0|0
    0|0
  • Kızlık soyadı ne ve sizin soyadınız ne? ona göre yorum yapıcam :)

    0|0
    0|0
  • Takıldığınız tek sorun bu mu gerçekten..

    0|0
    0|0
  • Soyadin ne ki

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Boşver gitsin be

    0|0
    0|0
  • Almasın ne olur yani? Bu kadar basit şeyler nedeniyle birbirinizi üzmeyin

    0|0
    0|0
  • Kardesim eger iyi anlasiyosaniz bu sebepten oturu bir daha dusun derim

    0|0
    0|0
  • Boşver

    0|0
    0|0
  • Babasının malı vardır ondan dolayı istemiyor olabilir.

    0|0
    0|0
  • Soyadın ne

    0|0
    0|0
  • at gitsin. ne bu havalar? hayırdır de.

    0|0
    0|0
  • ne insanlar var Allah sabır versin

    0|0
    0|0
  • Bas tokadı agzına müdür nasıl istemiyormus öyle seymi olur

    0|0
    0|0
  • soyle ona geleneklerı bozma senden sonrakılerde sana ozenmesın gıcık kaptım kıza sımdı dov knka :D

    0|0
    0|0
  • Alma kardo s. et

    0|0
    1|0
Yükleniyor...