Erkekler de müslüman değil mi?

Toplumumuzda zina sadece kadına haram gibi davranılıyor. Hatta kadın dul kalınca millet ona sarkıntılık bile ediliyor. Erkeklerin bu tavrı ve yaklaşımı müslümanlıkla ne kadar bağdaşıyor?


0|2
25

En İyi Erkek Görüşü

  • Elbette ki erkeğe de haram nasıl bir kadının bekareti varsa erkeğinde var nasıl bir kadın islam dışı giyinip hareket edemezse erkek de edemez ancak bu tür davranış ve olaylar dini bilginin eksik kalmasından kaynaklı kadınlarda zina daha kapsamlı sadece bunun sebebi ise nefisleri erkekden yedi kat daha güçlü ve ister çıplak ister kapalı fark etmez istedikten sonra erkeklerin neredeyse yüzde doksanını elde edebilecek güçteler. Bu yüzden belki de kadınlara aşırı yükleniliyor ancak erkeğin namusu tek eşli olmasıdır. Evet sapıkca denilecek bir sürü farklı fantazi yaşayabilir ancak bunu islamiyet sınırlarını aşmadan ve yalnızca kendi eşi ile yaşaması gerekir adam var adamcık var bu ikisini ayırt etmek gerekir ve adam gibi adam sevdiğni Allah ın emaneti gibi görmeli ondan başkasına bakmamalı bir kişi ile niyet etti mi onunla devam etmeli tabi kadında bunu bu şekilde yapıp başka yerde farklı arayış içine girmemlidir. Namus kavramı daralmış körelmiş durumdadır ancak erkek de kadında namus denen şeyi aslında taşımakla yükümlüdür. Biraz uzun oldu kusura bakma umarım soruna cevap niteliğinde olmuştur.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • islam hayatımızın hiç bir yerinde yok ki.
    namaz bile kılmayan adam zinayı mı takacak?
    gerçi namaz kılanda hakkını veriyor mu ki?
    öyleyse asıl soru zina vs. değil,
    islam ahlakı olmalıdır. ne zaman insanlar kendisini düzeltmeye başlar,
    işte o zaman toplum kendiliğinden düzelmeye başlar.
    kalkınır, ve maddiyata değil, maneviyata yönelmeye başlar.
    bu sorunun çözümü budur.

    1|3
    0|0
  • Bağdaşmıyor.*rospu cocukluğuyla bağdaşıyor. Dul kadın Helaliyle namusuyla evleniyor boşansada dul kalsada kimse ona böyle bir muamele yapamaz. Haram haramdır değişmez. Zina erkeğede haram kadınada. Ama bizim toplumda kadın yaparsa *rosbu erkek yaparsa aferin zihniyeti var 2 zihniyette yanlıştır.

    1|0
    0|0
  • Ne muslumanligi elham dullah diyen muslumanmi oluyor ben tr suphe duyuyorum musluman bir ulke sozde bumu yani muslumanlik bugune kadar bunlar namaz kurani kerim ogretiyo dediler bak sonu toror oldu kimse gelipte muslanim demesin camii ye gitmekle olmuyor toplumumuz cahil birakildik hersey bizlere haram
    Haklisin ama dusuncelerinde

    1|0
    0|0
  • Onların da bakışlarını koruması gerekiyor.

    1|0
    0|0
  • Bu senin İslamı mahalle dedikoduları ile öğrenmiş (öğrenememiş) olmandan kaynaklanıyor. Kadın ve erkek için aynı derecede günahtır.

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Ben de öyle düşünüyorum ama erkektir yapar diye düşünen baya bir insan var.

    • 3ay

      İnsanların ne düşündüğü ile şekillenmez.

  • zina herkese haram erkek mileti kafasi seks e clisir

    1|0
    0|0
  • Bunlar muslumanliga sigmayan hatta yakismayan seylerdir kadinlara ozgu yasak yoktur dinde bir yasak varsa bu hem kadin hem erkek icindir

    1|0
    0|0
  • Bagdaşmıyor 😂

    1|0
    0|0
  • Kimse dinini tam bılmıyo bilsede uygulamıyo

    1|0
    0|0
  • Bize serbest size yok.

    0|0
    1|1
  • o erkek ve adam kavramına göre değişir öyle biriyi görünce 5 vakit namaz kılıyor musun kutanı hatim mi ettin de devam et bana göre normal bu zevki ben tadabiliyorsam karşımdakinin yaşaması zoruma gitmez ben yaparken iyi kız yaparken mi kötü oldu

    0|0
    0|0
    • 3ay

      işte toplumumuzda erkek yaparsa elinin kiri kadın yaparsa elinin körü olduğu için.

    • 3ay

      aynen öyle bir kural var herkes kadın erkek eşitliğinden bahseder ama bizim ülkemizde bu yok ve teknoloji ellerinde olmasına rağmen insanlar haşa cahil bakma akıllı durduklarına empati kavramı yok. Bizde afedersin ama şöyle bir kural var hem ayranım dökülmesin hem götüm sikilmesin ama böyle devam ettikçe hep yobaz kalıcaz

  • Bizler dine uymuyoruz!
    Dini kendimize uyduruyoruz?

    0|1
    0|0
    • 3ay

      evet malesef öyle.

    • 3ay

      Bu sebeple sorun guzel inancimizda degil...
      Dini, siyasete ve sahsi cikarlar icin kullanan insan vucudundaki seytanlar, benim dinimi temsil etmiyor...

    • 3ay

      :-)

  • Haklisin

    1|0
    0|0
  • Ne Müslümanlığı zaten cehennemin çoğunu müslümanlar dolduracaktır

    0|0
    0|0
  • çünkü kuran orjinal değil, ve hadisçilik diye saçma bir dine inanan aptal sürüsü dolu

    0|0
    0|1
  • Ben dinsizim, beni ilgilendirmiyor.

    0|0
    0|0
  • Müslüman arkadaslar cevaplasin

    0|0
    0|0
  • Müslümanlığı tam olarak anlamamışlar

    0|0
    0|0
  • 2 nizde yapiyorsunuz cayir cayir yanacaksiniz geberinde umrumda değil sayenizde dunyadan bezdim

    0|0
    0|0
    • 3ay

      istediğin gibi düşün.

    • 3ay

      Istedigim gibi dusunuyorum zaten bu namusuz toplumun yuzunden hayat bize zindan oldu sahte karekter yapiniz sahte sevginiz 2 yuzlulugunuz para askiniz boynuzlamaniz vs vs

    • 3ay

      Kimse ile zengin diye çıkmadığım için üstüme alınmıyorum. Hiçbir erkek arkadaşıma da ihanet etmedim.

  • Nefisss ten kaynaklanio bu dul bn bunla yatsam bise olmaz zihniyeti var

    0|0
    0|0
  • Gözle bakmakta zinadir erkek için. Ama takan yok tabi muslumanmi kaldi allasen :D

    1|0
    0|0
  • Erkek evladını bacım çocuğu gibi yetiştiren babaların mk sana birşey olmasın kanka. Kız evlat candır, kız kadın anne olmak candır. Erkekliği uçkurda adamak oyospu çocukluğudur, küçük yaşta pipini göster amcaya diyen baba da anasını s. ktiğimin adamıdır.
    Haliyle piçlik yapan tüm erkeklerin karısını şey edeyim.

    1|0
    0|0
  • yok erkekler değil

    0|0
    0|0
  • müslüman değilim ve böyle bişey yapmıyorum. anlattıgın konu karakterle alakalı bişey dinlerle değil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...