Arkadaslar yüzümdeki güneş lekeleri için cildiye doktoruna gitmeyi düşünüyorum ama ondan önce aile hekimliğine gitsem yardımcı olabilir mi? aile hekimliği cilt konularında da yardımcı oluyor mu? Aranızda daha önce cildiyeye "cilt lekeleri" için giden var mı? ne tür kremler kullandınız güneş lekeleri için?


1|0
13|2

En İyi Kız Görüşü

  • Aile hekimine gitme , onlarca dermatolog dolastim, tonlarca ilaç kullandım, bir cildiyeye git, hepsinden önce derdin lekeyse güneşe mecbur olmadan çıkma ve dışarı adım atmadan önce yaz -kış 50+ faktör, dermokozmetik bir güneş kremi kullan sürekli.. Birkaç leke açıcı ilaç ismi var fakat bu mevsimde kullanılmaz.

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Bu arada onu bunu dinleyip kafana göre yüzüne birşey sürme. Ben dört beş yıldır aklına hayaline gelmeyecek ürünleri sürdüm yüzüme hiçbiri çözüm olmadı. İlk adresin bir cildiye olsun.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Vebal altına girmek istemiyorum. Zaten yazın ortasında kullanılmaz. Çok kuvvetli değil fakat düzenli kullanirsan bir iki ton etki eder, tabi onu kullanınca asla güneşe cikmaman gerek, güneş kremi de ise yaramaz oyle bir krem. Bence beklenen eylül sonunda al onu, hatta doktora git zaten o sana onu yazacaktır muhtemelen.

    • 3ay

      Expigment %2

Kızlar Ne Diyor 12

  • Bana göre aile hekimlerinin ilaç yazmaktan başka bir bok yaptıgı yok

    1|1
    0|0
  • Aile hekimi bir şey yaptığı yok. Zaman kaybetme taksim göz hastanesinde İhsaniye Dönmez Çiçek cildiyeci. Tavsiye ederim. İstanbul için geçerlidir.

    0|1
    0|0
  • Bilmiyorum yardımcı olamayacağım ama cilt lekeleri için güneş kremi kullanma, en büyük lekeleri onlar oluşturuyor zaten.. yoğurt suyu -ev yapımı yoğurt- gece uyumadan önce yüzüne sür çok faydası olur.. Geçmiş olsun 🍀🍀

    0|1
    0|0
  • Aile hakimi ne yapacak lekelere dava mi acacak

    1|0
    0|1
    • 3ay

      Sorunun Dikkat Çekmesi İçin Öyle Bir Başlık Seçtim.

  • Mahkemeye mi gidicen

    1|0
    0|1
    • 3ay

      Sorunun Dikkat Çekmesi İçin Öyle Bir Başlık Seçtim.

  • Bence bırak aile hekimini herhangi bir cildiye uzmanına da gitme tecrübeli bir doktora git.

    0|1
    0|0
  • Aile hekimine gitme boşuna onlar tek grip olanları iyileştirebiliyor o kadar

    0|1
    0|0
  • bu işin uzmanına görün.

    0|0
    0|0
  • Cildiyw bölümüne git.

    0|0
    0|0
  • Valal bacım ben de alerjı oluyorum dıye aıle hekıne gıttım fucıdın dıye bı krem vardı kremı surdum ertesı gun yüzümde kocaman irinli ama patlamayan bı sıvılce cıktı ıkı bucuk ay yüzümden gitmedı Şu an yüzümde kocaman bı iz (siyah renk bıldıgın ) kaldı cıldıye dr git bence

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Gardaş :) Fucidin Pomad'ı Kasteddin Sanırım Ben de Bugün İlk Kez Kullandım Onu :) Yağlı Bir Kıvamı Var, Bu Yorumunu Gördükten Sonra Korktum Umarım Yarın Bir Şey Olmaz :)

    • 3ay

      Ay pardon ben kız sandım senı fucıdın h krem benımkı pomad nasıl bişey tüpteydı bıldıgın yuzumu rezıl ettı içi hala dolu oranın durup durup sıvılce cıkıyo aynı yerde izde kaldı bı daha tovbeler tovbesı yüzelım yüzümü rezıl ettım ergenlıkte bıle sıvılce cıkarmamıs ınsanım

  • Elma sirkesi doğal çözüm

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Sanmıyorum Limon Başta Olmak Üzere Asitik Şeyleri Denedim, Olumsuz :)

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Erkekler Ne Diyor 2

  • Abe eczaneye gir sor vericekler doktora gitmene gerek yok

    0|0
    0|0
  • en azından yönlendireceği yeri bilir gitmekle birşey kaybedilmez

    0|1
    0|0
Yükleniyor...