Arkadaşlar yoruma gelir misiniz?

sabah ezanı okunuyordu uyandım sonra geri yattım rüyamda bitane teyze şehit olacaksın korkma diyodu. sizce rüyaların bir anlamı var mı yoksa psikolojik olabilir mi


0|0
2|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayırlı ve guzel bir rüya görmüşsun.
    Kısa sürede bir çok dileğin gerçek olacak..

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 10

  • Psikolojik be kardeşim ben çok rüyamda öldüm öldüm dirildim

    1|0
    0|0
  • Olabilir hayır olsun inşallah şehit olurisn

    0|0
    0|0
  • Korkma demiş işte korkma sende

    0|0
    1|0
  • Sana ışık görünmüş 😂

    0|0
    0|0
  • Rüyalar yaşadığımız olayların harmanlanıp önümüze sunulması gibi bir şey. Hayvanlarda rüya görür. Yani pek sallanacak bir durum söz konusu değil

    0|0
    0|0
  • Olabilir

    0|0
    0|0
  • geç oldu kapatıyorum

    0|0
    0|0
  • kan görüyorum hocam

    0|0
    0|0
  • Deli doktoruna git gı😁

    0|0
    0|0
    • 3ay

      ne alaka rüyaların illa mantıklı bişey olması mı lazım ayrıca rüyada gülünecek dalga geçilecek bir durum yok

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      aklının eremeyeceği yerlerden , gı diye konuşan insanların olmadığı yerden

    • 3ay

      Orası neresi gı 😁 nerenin manyaasın

  • psikolojiktir.. bir haberden etkilenmissindir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ne mutlu sana..

    1|0
    0|0
Yükleniyor...