Erkeklerin en çok söylediği yalan ya da yalanlar nelerdir?

Erkekler diyorum en çok ne yalanı söylerler?


1|0
2134

En İyi Erkek Görüşü

  • Seni seviyorum
    Evlilik düşünüyorum.

    6|0
    0|1

En İyi Kız Görüşü

  • -aşkım vallahi face m deki kızlarin hepsi arkadaşım !
    -asla bakar miyi aşkım ya ! Gözüm çıksın ki bakmadım. Hem çirkin zaten !
    -evlenince elini sıcak sudaki soğuk suya sokmicam senin !
    -tabiki hayat müşterek ! Herşeyi beraber yaparız !
    -senin için ölürüm ! Asla bırakmam seni !
    -Senden öncesi beni hiç mutlu edemedi !
    -hasta olursan ben sana bakarım !
    -o çocuğu döverim !
    -Kaçırırım seni !

    2|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 33

  • "Aşkım valla bakıp silicem"

    2|0
    0|0
  • Bazen kadın ya da erkek, hatta her iki taraf da bir takım yalanlar söylemek zorundadır. Diğer taraf da söylenenin yalan olduğunu bilir. Aksi durumda kadın kendini çok basit gibi hissedebilir.
    Örneğin yataktasınız, seni seviyorum, bana aşık mısın diye sordu? "Ne aşkı güzelim" deyin, sizi orada bırakıp gidebilir.
    Senden başkası yok, seni seviyorum, sana deliler gibi aşığım. Aşkı sende buldum. Böyle şeyleri bir senle yaşıyorum gibi yalanlar atılmak zorundadır.

    1|0
    0|0
  • Çok güzelsin

    1|0
    0|0
  • Dünya ahret bacımsın

    1|0
    0|0
  • Halisahadayim

    1|0
    0|0
  • "senin gibi kimseyi sevmedim"

    1|0
    0|0
  • seni seviyorum.

    1|0
    0|0
  • Yakışıklıyım

    2|0
    0|0
  • Seni seviyorum.

    1|0
    0|0
  • Ben çok durust oldum için bilmiyorum shjdhj

    2|0
    0|0
  • 5dk ya ordayım

    2|0
    0|0
  • kime yalan söyledigine göre degişir:)

    1|0
    0|0
    • En cok soyledigin yalan kiz arkadasina ya da arkadaslarina

    • valla arkadaşlarımla buluşacagm vakit yarımsaatte orada olacaksam 5 dk ya ordaym diyip yarımsaat sonra orda oluyorm hep :)))

  • Yalan söylemektende sôyleyendende nefret ediyorum alarjim var arkadaş

    2|0
    0|0
  • Mervelerdeyim :D

    1|0
    0|0
  • Ben yalan söylemem (yalan)

    1|0
    0|0
  • Kadınlar en çok ne yalan söyler desem ne dersin? Heh işte bu da onun gibi. Kişiden kişiye değişir ve her şey olabilir

    1|0
    0|0
    • Kadinlarin en cok soyledigi yalan ben hazirim hepimiz icin gecerli asla olman gerektigi zamanda orada olamazsin hazirlanmak ölüm

  • çok güzelsin tatlım :D

    1|0
    0|0
  • Arkadaşlarla beraberim diye.

    1|0
    0|0
  • Geliyorum yoldayom

    1|0
    0|0
  • Askim mesajini gormemisim

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    13

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 20

  • Sen benden daha iyilerine layıksın 😒😒😂😂😂

    1|1
    0|0
  • Arkadaşlarla dışarı da takılacaz veya dün ne yaptın sorusuna arkadaşlarlaydım senden önce kimseyi sevmedim ve o kızı tanımıyorum ya da konuşmadım

    3|0
    0|0
  • Sadece seninle konuşuyorum

    4|2
    0|1
  • Seni seviyorum senden baskasi yokkk !!!

    2|0
    0|0
  • seni seviyorum
    seni asla bırakmam
    ilerde evleneceğiz
    sadece erkekler vardı kız yoktu valla
    şimdi uyandım ondan yazmadım
    falan filan intervilan

    2|0
    0|1
  • Seni seviyorum.
    Senden başka kimseye bakamam.

    1|0
    0|0
  • Geri dondukleri zaman ozledim derler ama aslinda bosta kalmislardir

    3|0
    0|0
  • Sensiz yaşayamam

    3|0
    0|0
  • seni seviyorum ve ben hep yanında olucam

    2|0
    0|0
  • Bende tam seni arıcaktim 😂😂😂

    2|0
    0|0
  • Seni seviyorum lafini önlerine çikan her kiza soyleyebilen erkekler var 😜

    1|0
    0|0
  • Seni seviyorum

    1|0
    0|0
  • Zaten evlenicez..
    Bebekleri çok severim.
    Seni seviyorum. :D

    1|0
    0|0
  • Seni seviyorum

    1|0
    0|0
  • Hayatım boyunca seni sevicem.

    1|0
    0|0
  • ''En çok seni sevdim''

    1|0
    0|0
  • seni seviyorum hiç ayrilmicaz falan filan

    1|0
    0|0
  • Hayir bakmadim"

    1|0
    0|0
  • Senden önce kimseyle çıkmadım, hep seni düşünüyorum, çok güzel gülüyorsun...

    1|0
    0|1
  • Sadece uyumak istiyorum seninle. Yalan senle oynaşmak istiyorumdur bu
    Seni sevmesem başka Kızla sevişirdim başka kıza giderdim ben seni seviyorm seni isteği tek. Ki buda yalan erkek için kız olması yeter sevişmek için

    1|0
    0|0
    • Bide hiç kimse ile sevişmedim diyenler var yalan buda
      Eski sevgilimle yakınlaşmadık diyen her erkek muhtemel seks yapmış oluyo onla
      Sırf gözünde masum erkek göstermek için der.

Yükleniyor...