İki bedende tek ruh olabildiğiniz hayatınızın insanını buldunuz mu?

Gercekten bulan var mı?


1|0

En İyi Erkek Görüşü

  • bulunabilir tabiki ama yasadigimiz dunyaya bakacak olunursa cok zor gibi su an menfaat cikar iliskisi her yer bir insanin adam akilki sevipte bir omur ahiretligim diyen birini aska görmedim biz cok seviyoz diyenleride gorduk kucuk bir olayda darma duman oldular yani cok cok zor

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Buldum kaybedeceğim gibi görünüyor...

    3|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • Aramayın böyle saçmalıklar artık.

    0|0
    0|1
  • Aramıyorum ki bulayım

    0|0
    0|0
  • O kadar zeki bir kadınla daha tanışmadım, olduğunu da sanmıyorum.

    0|0
    0|0
  • Bulamadim

    0|0
    0|0
  • Ruh öküz'um Şu an kim bilir nerede otluyor :s

    Daha bulamadim hayirlisi

    0|0
    0|0
  • Öyle biri yok

    0|0
    0|0
  • Bulursun da o sana razı gelir mi? .. altarın kızı... of

    0|0
    0|0
  • buldum

    0|0
    0|0
  • Bulduğum gün, ayrıldığım gündür. İnsan farklılıkları sever, aynı olmak için uğraşır ve sevdiğini sıradanlaştırır.

    0|0
    0|0
  • Buldum ama kavuşamadık

    0|0
    0|0
  • Gangbang gibi bişey mi bu:)

    0|0
    0|0
  • Yok öylesi

    0|0
    0|0
  • Bulucam

    0|0
    0|0
  • Aramadım.

    0|0
    0|0
  • Buldum ve gitti

    0|0
    0|0
  • Gördüm lakin kavuşamıyoruz

    0|0
    0|0
  • Aşk bir yalan. Hem de bu devirde.

    0|0
    0|0
  • Evet evet o benimmmm

    0|0
    0|0
  • Bulamadık. Eller kadir kıymet bilmiyor annemm

    0|0
    0|0
  • Hele bir insanı bulayım da iki beden de tek ruh olabiliyor muyuz bakarız :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 18

  • Bulmadım.

    0|0
    0|0
  • Buldum çok şükür

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlar ben erkek arkadaşıma çok çektirdim. Bayada pişmanım. Bir ayrılalım bir barışalım oldu. Sonunda bitti. Napıyım savaşayım mı bitiriyim mi?
    Ama mesajlarıma cevap veriyor. Sadece çabalama diyor yazık etme kendine diyor. Napıyım? Sevdiğini biliyorum. Ama geçer mi kızgınlığı benim ne yapmam gerekiyor ? Akrabası bıraz ara ver kendini unutturma diyor o ise canımı yakmak için bir kızla çıktığını söylüyor.

    0|0
    0|0
  • Bulamadım

    0|1
    0|0
  • Bulmadık daha

    0|0
    0|0
  • Buldum <3

    0|0
    0|0
  • Bulsam burada mı gezinirim

    0|0
    0|0
  • Hayır.

    0|0
    0|0
  • Hayır yok

    0|0
    0|0
  • İki bedende tek ruh. Persepolis repliği. Çok iyi bir filmdi.
    Soruya dönelim, hayır bulamadım.

    0|0
    0|0
  • Evet burdayım alayım soruları

    0|0
    0|0
  • Buldum 😄

    0|0
    0|0
  • Öyle biri yok. Zorlamayın abi kimsenin yok zaten.

    0|0
    0|0
  • yok bulamadım

    0|0
    0|0
  • hayır bulamadım

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • az kaldı inşallah

    0|0
    0|1
  • ben bulamadim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...