Dövüşçü kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dövüş sporları ile ilgileniyorum ve dövüşmeye aşığım diyebilirim ama insanların bu konuda ne düşündüklerini merak eddiyorum siz ne düşünüyorsunuz


0|4
1549

En İyi Erkek Görüşü

  • Kinci olsa uykudayken dalar adama tartisma sonrasi, riske atmam kendimi

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Hoşuma gidiyorlar😅

    2|4
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 48

  • Her gün 500 tane yumruk atıyorum. Sayısı karışıyor bazen. Spor sayılmaz ama hareket iyidir.

    0|0
    0|0
  • Dışı zarif içi delikanlı olsun

    0|0
    0|0
  • Kendilerini avutuyorlar

    0|0
    0|0
  • Hicbisi

    0|0
    0|0
  • Dövüşçü kiz sevmem:)

    0|0
    0|0
  • özel hayatta çok tatlı oluyorlar , istedği kadar dövüş sporu bilsin , yatakta ah diyen onlar.
    bence çok sevimli ki 🤗🤗🤗🤗🤗

    0|0
    0|0
    • Farklı bir bakış açısı

    • Hepsini Göster
    • bu arada yaşını yeni farkettim , dediğin gibi bazı şeyler için çok erken. yine de bazı şeylere dikkat etmen ilerisi için akıllıca olacaktır. mast içinde şu an erken zaten.

    • tamam :)

  • Knk bende dövüşçüyüm çok şaşırıyom bizim kulüpde sarışın mavi gözlü bir kız var kickbokscu bu kız hem dövüşüp hemde bu kadar güzel kalmayı nasıl başarmış diye hayret ediyorum.

    0|0
    0|0
    • Spor insanın zihnini açar fiziğini düzeltir ve sosyalleştirir eğer maçlarda ya da antremanlarda yüzüne kalıcı bir hasar almadıysa çok normal bide güzellik Allah vergisidir :)

    • İşte kalıcı hasar almış olması lazımdı en azından burnu falan kırılmış olsun diye beklerdim yani :D

    • Demek ki kendini iyi savunmuş ya da benim gibi vuruşlardan etkilenmiyo

  • düşünmüyorum

    0|0
    0|0
  • kendinlerini savunmalılar gerekli.. olduğunun düşünüyorum..

    0|0
    0|0
  • hiç bişey

    0|0
    0|0
  • İyi kızdır

    0|0
    0|0
  • seksi

    0|0
    0|0
  • güzel

    0|0
    0|0
  • Benden uzak oldunlar da

    0|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
  • Olabilir.

    0|0
    0|0
  • Beni dövebilen kadın evimin hanımı çocuklarımın anası olabilir :D aewrwf

    0|0
    0|0
  • Benimle sacma sapan sakalasmalara girmesin de sorun yok..

    0|0
    0|0
  • Kapışırız.

    0|0
    0|0
  • bende dövüşçü sayılırım sıkıntı değil severim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    28

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 14

  • Bu işi seviyorsan kimsenin düşüncesi umurunda olmasın. Ayrıca bende sokak dövüşü ile uzun zaman ilgilendim. Herkes bir şey diyecektir. Ağız torba değil ki büzesin. Onun yerine ağızlarını kırmayı tercih et

    1|0
    0|0
  • kendini savunabilen güçlü bir kız.. seninle de kendimle de gurur duyuyorum :) ama ben vücut gelştirmeye daha çok önem veriyorum

    1|0
    0|0
    • Fitness evet bu sporu yaparken yanında yapılabilir güç için :)

  • Ben de dövüşçü olmak istiyorum 😂 😂

    0|0
    0|0
  • Dövüşçü kız candır👊👊👊👊

    1|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
  • Aa bende istiyorum valla

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey

    0|0
    0|0
  • Sadece spor amacli yapilmasi halinde guzel elbette

    0|0
    0|0
  • keşke bir dövüş bilsem :D

    0|0
    0|0
  • Bilemedim

    0|0
    0|0
  • Havalı.

    0|0
    0|0
  • Kaba olmaları haricinde sorun yok

    0|0
    0|0
  • Sexyy

    0|0
    0|0
  • itici

    0|0
    0|0
Yükleniyor...