Arkadaş ortamında neden sürekli dalga konusu oluyorum?

Arkadaşlarla toplandığımızda sürekli dalga konusu oluyorum bana sallıyorlar şakayla karışık açıkçası çok belli etmesemde zoruma gidiyor ne yapmam gerekiyor sizce?


0|2
825

En İyi Erkek Görüşü

  • aynı şeyleri bende yaşadım kardeşim sen varya hiç karakterinden ödün verme onlar gibi olma kendini kanıtla :)

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Senin bunları kaldirabilcegini düşünüyorlardir kötü bir niyetleri yoktur illaki ama sende onlarin üstüne oyna yaptıklarını sende onlara karşı yap. Çok rahatsız oluyorsan da yaptığınızı yanlış anlıyorum yapmayın diye nazikce iletebilirsin diye düşünüyorum.

    1|0
    0|0
    • Haklısın galiba ama şeyde var ne zaman bir yerde buluşşsalar mutlaka arıyorlar beni eksik olmasınlar ama buluştuğumuzda filan ben konuların dışında kalıyorum aralarında konuşuyorlar sürekli bana fikrimi soran filan olmuyor kendimş yanlız hissediyorum ya :(

    • Ee sende konuya aktif ol bir kenara çekilip susup yalnızlığını seyretme girisken ol konu aç cingenlik yap biraz :/

    • dahil olmaya çalışsamda fazla takmıyorlar beni kendi aralarında konuştuğu konuları konuşmaya devam ediyorlar

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 24

  • Sen de sallayacak birini bul ona salla

    1|0
    0|0
  • Her Arkadaş Grubunda Bir gunah Keçisi Vardır

    1|0
    0|0
    • Burdada benim galiba

    • Hepsini Göster
    • Haklısın ama ben artık kararımı verdim beni aradıklarında bir yerde buluştuğumuzda filan gidip eskisi gibi akşama kadar oturmayacağım gidip böyle kimseyi tınlamayacağım eskisi gibi onlar konuşurken ben başka şeylerle meşgul olucam 1 çay içip işim var ben gidiyorum deyip kalkıp gidicem

    • Tabi Sen Bilirsin

  • Ne diyolar? Çok yakın arkadaşsanız bence dert etme sen de aynı şakaları yap

    1|0
    0|0
    • Çok yakın arkadaşız lise 1 den beri ama artık gerçekten rahatsız oluyorum sürekli dalga konularında dönüp dolaşıp konu benim üzerime geliyor konuştuğum zaman dinlenmiyorum filan

    • Tavrını koy ortaya

  • çekemeyen biri var

    1|0
    0|0
  • Iplemiceksin

    1|0
    0|0
  • neden peki? buna sebep olacak neyin var?

    1|0
    0|0
    • Sebep olacak birşey yok aslında artık içten içe çekemiyorlar mı bilmiyorum gerçekten çözmüş değilim

    • Hepsini Göster
    • Haklısın teşekkür ederim fikrin için

  • Ne diyorlar mesela

    0|0
    0|0
    • Lise zamanında düştüğüm komik durumlardan bahsediyorlar mesela ben konuştuğumda fazla kaale almıyorlar beni ya da ben öyle hissediyorum

    • Uyar o zaman açıkça de artık abartıyorsunuz diye

  • Biraz ego yapmaya uğraş ağır ol

    0|0
    0|0
    • Kesinlikle öyle olucam artık bencil ve egolu kararımı verdim ben hiçbirinide ortam içinde tınlamayacağım

  • Arkadaşlarına oranla daha saf biri olabilirsin

    0|0
    0|0
  • Eziksin ondan. Az disini goster sessiz kalma

    0|0
    0|0
  • Hic takma arkadaslarini bugun varlar yarin yoklar. Benlede cooook dalga gecildi. Simdi bakiyorum onlar yok bile. O yuzden bekle ne yapsalar bile bisi deme iletisimide kopartma ama sogukluk belli olsun

    0|0
    0|0
    • Topluca buluşacağımız zaman mutlaka ararlar beni mesela ama gel gör ki buluştuğumuzda sürekli kendi aralarında konuşmalar filan ben yokmuşum gibi gibi hissediyorum kendimi ben konuştuğumdada fazla dinlemiyorlar beni bende karar aldım kendimce artık soğuk egoist bencil biri olucam

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim gerçekten ya biraz kendime geldim

    • Heh iste kendine guvenin gelsinki hayatin tadini anlayabilesin ;)

  • dalga gecmelerine goz yumdugun icin. onlar senle dalga gecwrek seni ezip egolarini tatmin esiyorlar

    0|0
    0|0
  • Çatır çatır cevaplarını verirsen birdahakine mesajı alırlar birdaha böyle bir hataya düşmezler ;)

    0|0
    0|0
    • Öyle yapıcam artık sabrım taştı artık

    • Arkadaş ortamındakileri de yavaş yavaş deiştirebilirsin ve şunu unutma insan ya uğraşmayı çok sevdiği insanlarla uğraşır ya da kıskandığı insanla uğraşır sallar

  • Hazır cevap ol

    0|0
    0|0
  • Konu ne

    0|0
    0|0
    • Konu arkadaşlarım var benim samimi olduğum ta liseden beri beraberiz ama ne zaman buluşsak filan hep kendi aralarında konuşuyorlar benim fikrimi ne alan var nede soran konu gırgır şamata oldumu olaya beni dahil ediyorlar sürekli lisede yaptığım komiklikleri düştüğüm komik durumlardan bahsedip eğleniyorlar hani belli etmiyorum ama içten içe zoruma gitmiyorda değil

    • Çok özür dilerim ama arkadaş gruplarında 1 kişi ezik olur genelde. Malesef o sensin. Biraz daha baskın olman lazım

    • Aynen arık egoist bencil biri olucam ya yapıcak birşey yok

  • Çekemiyolar seni heral.

    0|0
    0|0
  • Arkadaş çevreni değiştirmen faydalı olabilir

    0|0
    0|0
  • Alıngansan, bir de konuşmanla kendini düşürüyosan insanların arasında yaparlar böyle şeyler

    0|0
    0|0
  • Döverim hepsini

    0|0
    0|0
  • mesela ne yapıyorlar

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 7

  • Ya iste en basta o yüzü vermişsin. O yuzden bu duruma gelmiş. Resmi dur. Gülme. Bozuldugunu belli et. Zamanla yapmayo birakirlar

    1|0
    0|0
  • posta koyacaksın kimse cesaret edemez benimle dalga geçmeye

    1|0
    0|0
  • Hoşlanmadığını dile getir.

    0|0
    0|0
  • Çok ta tatlısın aslında :) sempatik bulup şakayı kaldıracağını düşünüyorlardır ya da kaldıramadığının farkında değillerdir..

    0|0
    0|0
  • Onlarla alay et her insanın bir kusuru vardır onların kusurlarıyla dalga geçtiğinde bu yaptıklarının kötü birşey olduğunu anlayacaklardır bir çeşit zorla empati yaptır onlara

    0|0
    0|0
  • Onlardan arkadas olmaz bence.

    0|0
    0|0
  • sevdiklerinden : )))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...