Arkadaşlar bakar mısınız?

Arkadaşlar merhaba
Ananemin halasının torunu benim neyim olur?
Yakın akraba mıdır uzak akraba mı?
Kaçıncı dereceden akrabayızdır?

Güncellemeler:
3ay Kan bağı yoktur diyenler olmuş
Biraz kafam karıştı

0|2
7|14

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Uzak akraban olur. Akrabalık genelde erkeğin sülalesinden gelir. Anneannenin amcası halası birde. Soy isimler tamamen farklı.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • 3. derecen akraban olur

    0|0
    1|0
  • Öz kardeşin

    0|0
    0|0
  • Uzak akraba olur ama akraba sonuçta

    0|0
    0|0
  • Yakın akraba. Teyze veya amca olur bence

    0|0
    0|0
  • Kuzen çocukları oluyorsunuz sanırım. Fszla uzak değil fazlada yakın değil. Kaçıncı dereceden dersen eğer bu hesaplama zor olmak ile beraber tahminim 6 olması lazım 😊

    0|0
    0|0
  • Bir nevi yeğensiniz. 2 dereceden akraba.

    Kısaca o hayalden vazgeç gibe fıstık

    0|0
    0|0
  • Sevdiysen konuş. Fazla düşünme uzağın uzağı zaten.

    0|0
    0|0
  • kan bağı yok onu bil anneannenin uzaktan akrabası çünkü..

    0|0
    0|0
  • kısaca kuzen diyoruz uzaktan kuzen :)

    0|0
    0|0
  • uzaktan abin ya da ablan olur

    0|0
    0|0
  • Göz mü koydun, hayırdır? :)

    0|0
    0|0
  • Uzak oluyo ama aileden gibi bişi sonucta :)

    0|0
    0|0
  • Annenin kuzeni oluyor. Yaşa göre senin de kuzenin

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • uzak akraban olur ve ona takılan bir lakap olduğunu sanmıorum

    0|0
    0|0
  • Dıdısının dıdısı olur

    0|0
    0|0
  • uzak akraba.. 4. cü derece oluyo heralde :D

    0|0
    0|0
  • Salla be, aşık olduysan bak keyfine.

    0|0
    0|0
  • Çook derece akrabasınız yani uzak :/

    0|0
    0|0
  • Kan bagin bile yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...