Bokun içindeki domates kabuğu bundan daha akıllı yemin ederim :D , siz ne düşünüyorsunuz?

Lan ne oldu Konya'ya ak etli ekmekğin porsiyonu mu arttı? KONYA'YA NE OLMUŞ OLABİLİR AK.
Mikrofonu sus lan diyip zart diye ağzına sokası geliyo adamın. Etli ekmeği ve bu teyzeyi labirente koyun. Etli ekmek çıkış noktasını açık ara daha çabuk bulacaktır. Ulan baya baya yıllarca inançsız olduğumuz için yemediğimiz küfür kalmadı dişi çomar gözünü kırpmadan harcadı Muhammed'i ona bir şey diyen yok.




0|0
1|2

Kızlar Ne Diyor 1

  • Sonra bölgeye, şehire göre yargılayınca ayıplı oluyor. :/ "Bu ne böyle ya"

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Sahil şeridinden ayrılmamak gerek içlere girince tehlike başlıyor.

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ne midesiz pis bir adamsın lan sen.

    0|0
    0|0
  • of etli ekmek dedin canım çekti napıyosun yaaa

    0|0
    0|0
Yükleniyor...