Milenyum kuşağından memnun musunuz?

Milenyum kuşağından memnun musunuz?
Bize büyüklerimiz hep " gençlik ölmüş, ben gençliğimde neydim be " derler ve bu duyan daha yaşlı insanlar ise " hadi oradan senin gençliğini ben biliyorum sallama " derlerdi.😄

İnsanları biraz gözlemelerseniz 60 kuşağı hep dünyayı değiştirmek istemiş ve onun içinde çabalamıştır.
80 kuşağı ise biraz daha gerileyip dünyadan vazgeçip Türkiyeyi değiştirmek istemiştir.

Milenyum kuşağına geldiğimiz zaman sanki hayattan bir beklentileri, amaçları vs yok gibi duruyorlar.

Bildiğim kadarı ile hep ileri gitmemiz lazım, acaba ileri gidelim derken geriye mi gidiyoruz?


0|0
3|20

En İyi Kız Görüşü

  • Bana çoğu yaptıkları saçma ve özenti geliyor. Bunun dışında cidden akıllı olanları da var. Genellemek yanlış.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Yok dostum, gerileyen birşey yok. Sadece sosyalleşme ve iletişimin kanalları değişiyor. Bu da bize alışkın olmadigimizdan garip geliyor.

    Mesela ben nail attığım adamı mutlaka ararım :) zira benim yonetici lige basladigim yıllarda ( 13 yıl evvel) mail pc den kontrol edilen birşeydi ve herkes kullanmazdi. O yıllardan gelen alışkanlık :)

    Adam şimdi watsapptan yolluyor dosyayı :) bu da sana bana hem garip hemde gayri ciddiymis gibi geliyor :)

    Biz manzaralı masa seçip rakıyı o manzaraya karşı içen kusagiz :) bu nesil prize yakın masa seçip bira içiyor :)

    Bizim gencligimizde kahve oyunları vardı :) en tikisi monopoly oynardı :) bu kardeşlerim cevrimici oyun oynuyor :)

    Değişmeyen tek şey değişimin kendisi :) kitle de iş var sıkma canını :)

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Yani üçlü prizi yanlarında taşıyorlar.😄

      Eskiden güzeldi şimdiki çocuklardan olmak istemem.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Sıra bize geçti.😂

    • 3ay

      Derviş dervisi sırayla diyorsun :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bence geri gitmiyoruz. Teknoloji, bilim ve zaman ilerledikçe eskide kalmak imkansız olur. Insanlar ellerinin altındaki internetle bakıs acılarını degistiriyorlar, arastırarak, sorgulayarak tespitler, kanıtlar vs dogrultusunda daha mantıklı ve ileri görüslü düsünüyorlar. Misal ben hayatımıza hiç interneti sokmamıs olsaydık ot gibi yasayıp gidecegimizi düsünüyorum.

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Tamam teknoloji, internet vs iyi güzel fakat çağımızın en büyük sorunuda bilgi kirliliğidir.

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Valla burada bir cümlene takıldım " teknoloji ve internet sayesinde bilinçlendik " bunu bütün gençler söylüyor fakat herhangi birşey sorduğumda cevap alamıyorum.😊 Yani çoğu bilgisiz.

      Elbette internet güzel birşey fakat iyi kullanırsan güzel.

    • 3ay

      Aslında demek istedigim hayatinda hic internet girmemis ve haliyle arastırma, sörf, farklı düsünceler, tartısmalar görmemis bir insanla, hayatına interneti almıs insan arasında cok fark vardır.
      Ama bu demek degildir ki internette sadece oyun oynanır ya da chatlesilir. Bunlar bile insanı bir nebze ileri götürür ama bir noktaya kadar.
      Onun haricinde bir çok insan kafasına takılan bir bilgiyi, teknolojik gelismeyi, tarihi ve bir cok seyi internet sayesinde ögrenir.
      Su an baktıgımızda yeni nesilin anne ve babalarımızdan, ya da büyüklerimizden daha akıllı olduklarını görebiliyoruz.
      Ama bu hala odun insanlarınız oldugu gercegini degistirmiyor malesef

  • Memnunum

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Bunun kuşakla alakası yok. Yani ileri veya geri gitmenin. Eğer tüm milenyum kuşağı gençlerinin bir ideali vs. olmadığını kanıtlarsan dediğinde haklısın. Ama yazılanın tam tersine ideali olan gençler çoğunlukta. Buna bende dahilim. İleri gidelim derken geri gitmek fren yerine gaza basmak gibi bir şey bir anlık hatadır yıllar sürmez. Burada bir anda 1 en fezla 3 yıla denk gelir. Ve bu yanlışlardan dönüleli çok oldu. İnternet ve bilgisayarlar sayesinde geliştiğimiz tartışılamaz. Bunun yanı sıra bilimdeki ilerlemeler insanları "mükemmelleştiriyor". Şimdi bana dünya yok oluyor diyebilirsin. Çoğu kişi bunun yüzünden bilim adamlarına söverler fakat şu raddeye gelmişken dünya. Bu evreni mahveden bilim ise bizi bu durumdan kurtarabilecek tek şeyde bilimdir. Öyle fabrikalar kapansınla olacak iş değildir küresel ısınmayı durdurmak.
    Sonuca gelirsek şu an liseye giden ergen diye tabir ettiğimiz kuşağı harika günler beliyor. Tabi dünya LQP-79 gibi bir virüsle zombiler tarafından yok edilmezse...

    0|1
    0|0
  • Bence geri gitmiyoruz. Teknoloji, bilim ve zaman ilerledikçe eskide kalmak imkansız olur. Insanlar ellerinin altındaki internetle bakıs acılarını degistiriyorlar, arastırarak, sorgulayarak tespitler, kanıtlar vs dogrultusunda daha mantıklı ve ileri görüslü düsünüyorlar. Misal ben hayatımıza hiç interneti sokmamıs olsaydık ot gibi yasayıp gidecegimizi düsünüyorum.

    0|1
    0|0
  • bana göre çok mantıklı konuşuyorlar köye gittiğim zaman kıraathanedeki muhabbetleri dinlemeyi seviyorum Dedem gardiyan mesela o zamanın hikayelerini anlatır define avına çıktığı zamanları anlatır çobanlık yaptığı zamanları anlatır dinlerim eskileri dinleyin eskiler güzeldir :)

    0|1
    0|0
  • Tanışmak fırsatı olmadı henüz 😂 Ama iki yıl sonra üniversitedeler, du bakalım.

    0|1
    0|0
  • hayattan amaçlarımız beklentilerimiz tabikide var ve milenyum çağında gelişmesi gereken çok fazla şey var daha 3 boyutlu oyun bile yok piyasada yani tek boyutlu bir ekranda 3 boyutlu bir gta V oynamak ne kadar 3 boyut hissi verebilir ki? Ben bilgisayar mühendisiyim ve bu çağda gelişmeyi bekleyen milyonlarca şey var bunların farkındayım ama normal insanlar çoğu şeyi hayal edemezler çıktıktan birkaç ay sonra onlar için sıradanlaşır

    0|1
    0|0
  • Ergenleri genellikle çok salak ya hakikatten olgunlar felan da bozuldu pek değilim. İnsanlığın tümü bozuldu.

    0|1
    0|0
  • Memnunum

    0|1
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • hayır

    0|1
    0|0
  • dünyayı gerçekten değiştirebilirim ama neden yapayım ki

    0|1
    0|0
  • Memnun değilim. Ortacağda italyada yaşamak isterdim her zaman

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Sende çok eskiye gittin, vur dedik öldürdün.😄 Gladyatör mu olmak istiyorsun?

    • 3ay

      Aynen abi çok iyi olurdu. Kafa da rahat oh :D savaşa git gel :D

  • memnun olmasan ne yapacan geri mi iade edecen :)

    0|1
    0|0
  • Hayir degilim...

    0|1
    0|0
  • Ben 70lerde -80lerde genç opmak isterdim.

    0|1
    0|0
  • hayır değiliz

    0|1
    0|0
  • taş devrinde yaşamadığım için kıyaslama yapamayacağım. Milenyum çok hojdır ema benana

    0|1
    0|0
  • Hemde nasıl

    0|1
    0|0
  • Eğitim sistemi ile birlikte, embesil bir nesil yetişiyor.

    Otobüslerdeki gibi, arkalara doğru ilerliyoruz.
    Ona ne kadar ilerlemek denirse artık...

    0|1
    0|0
Yükleniyor...