Korkuyorum, engellemeli miyim?

Arkadaşlar, bana Instagram DM'den biri mesaj attı, tanımıyorum ama naber falan demiş öylesine konuştuk. Sadece normal bir konuşmaydı. Bir zarar gelmeyeceğini düşünerek takip isteğini kabul ettim. Sonra fotoğraflarında çık güzel çıkmışsın, lütfen yanlış anlama, rahatsız etmem umarım sadece söylüyorum yazdı. Bunun dışında bazen hiç mesaj atmadı mesaj atarsada Havadan sudan şeyler konuştuk. Gayet herşey normaldi. Hoşlandığı biri olduğunu söyledi ki ben sormasam söylemeyecekti. Ama kim olduğunu söylemesem Dedi. Bende tanıyor muyum dedim, belki tanıyorsundur Dedi. -ortak arkadaşımız yok-Bana haftaya bugün bir şey söyleyeceğini yazdı. Ya iyi niyetli değilse? Ama aslında uzun zamandır konuşuyoruz kötü birşey yapacaksa şimdiye kadar yapmaz mıydı? Fotoğraflarımdan yola çıkarak kötü bir şey yapabilir mi? Engellemeli miyim? Yoksa ne soracağını bekleyeyim mi lütfen bana akıl verin aklım kötü şeylerle dolu ve hiç iyi değilim.


0|0
1|2

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 1

  • Zaten tanımadığınız insanlarla konuşmaya bayilirsiniz

    0|0
    2|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Tanımıyorsan konuşmasaydın sende :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...