Yaşından küçük göstermek kötü mü?

Bu eleştiriyle sürekli karşılaşan biri olarak o kadar da kötü olmadığını hatta iyi bile olduğunu düşünüyorum.


0|1
29|34

En İyi Erkek Görüşü

  • ben de yaşımdan küçük gösteriyorum genelde (bazen büyük gösterdiğimi söyleyen de olur gerçi ama) bu biraz da çocuksu ruhumdan kaynaklı, bir de kemik yapım ince biraz :P

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çok değil ://

    1|2
    0|1

Erkekler Ne Diyor 33

  • iyi bir şey

    0|0
    0|0
  • Dezavantajlari daha cok ya sigara alirken adam kimlik soruyor. Elalem yasitlariyla bakisirken ben 19 yasimda 15 yasindakilerle bakisiyorum. Zaten minyon tipliyim ozguvenide etkiliyo.

    0|0
    0|0
  • kötü değil bende küçük gösteriyorum

    0|0
    0|0
  • Evet çok kötü berbat bir dırum

    0|0
    0|0
  • kıskanıyorlar

    0|0
    0|0
  • Bana da aynısını derler memnunum.

    0|0
    0|0
  • Değil

    0|0
    0|0
  • 19 yaşındasın büyük gözüksen nee küçük gözüksen ne allahını seversen.

    0|0
    0|0
  • 25e kadar kötü

    0|0
    0|0
  • Yas kucuk olunca kotu gibi gozuksede
    Yas ilerledikce avantajin oluyir 😂

    0|0
    0|0
  • İlerde çok büyük artısını göreceksin

    0|0
    0|0
  • Ben de küçük gösteriyorum ama olsun sorun yok :D

    0|0
    0|0
  • 30 40 yaşlarında güzel ama 20 li yaşlarda kötü bence

    0|0
    0|0
  • tam tersi güzeldir.

    0|0
    0|0
  • 20 yaşındayım havuza girerken kimlik soruyorlar

    0|0
    0|0
  • Resimdeki sensen yaşını gosteriyosun. genelde iyidir

    0|0
    0|0
  • Yoo bu iyi bisey

    0|0
    0|0
  • Bnce kotu ben cok cektm 😛😛

    0|0
    0|0
  • yok değil ya güzel bir şey

    0|0
    0|0
  • emin ol çok faydasını göreceksin.

    0|0
    0|0
  • Gayet hoş

    0|0
    0|0
  • kötü

    0|0
    0|0
  • Aynen öyle. Herkes yaslanirken sen genç olacaksın.

    0|0
    0|0
  • hayır neden kötü olsunki

    0|0
    0|0
  • Ay hayir tabiki ben oyleyim ama gecen biri buyuk dedi uzulmedim degil

    0|0
    0|0
  • evet cok kötü

    0|0
    0|0
  • Küçük göstermek iyidir

    0|0
    0|0
  • Aynen ben 21 yaşındayım 32 gosteriyorum iyi galiba

    0|0
    0|0
  • peki büyük gostermek nasıl olur. bu da kötü

    0|0
    0|0

4 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 28

  • Değil bence.

    0|1
    0|0
  • Bencede iyi yaşlanmazsın

    0|0
    0|0
  • Sinir bozucu ya 18 yaşındasın ama 15 gibi duruyorsun. Makyaj malzemesi alırken daha yaşın kaç senin diyorlar ya 😑

    0|0
    0|0
  • beni 16 sanıyolar sigara vermiyolar :D 20 ye gircem bee :Ddsd bence avantajlı yaşlanıncada genç gözükürüz

    0|0
    0|0
  • Dunden beridir yengeme 20 oldugumu kanıtlamaya calışıyorum. Kimlik bile gösterdim :(

    0|0
    0|0
  • BENDE 25 YAŞINDAYIM. BANA DA 18 DİYORLAR. GALİBA İY BİR ŞEY.
    ÇOK TAKILACAK BİR ŞEY DEĞİL SANIRIM :)

    0|0
    0|0
  • Çok iyi şanslısın

    0|0
    0|0
  • Hayir

    0|0
    0|0
  • İyidir boşver

    0|0
    0|0
  • Bence özellikle yaş ilerleyince çok güzel bir şey.

    0|0
    0|0
  • Hem iyi hem kötü.

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|0
    0|0
  • Tam tersi iyi

    0|0
    0|0
  • yo güzel bir şey, ileride güzel oluyor

    0|0
    0|0
  • Banada herkes bunu söylüyor bence kıskanyrlar ondan

    0|0
    0|0
  • kötü bence

    0|0
    0|0
  • Ne iyi ne kötü

    0|0
    0|0
  • Ne güzel işte, ileride de genç görünürsünüz.

    0|0
    0|0
  • Bende oyleyin ve cok mutluyum bu durumdan

    0|0
    0|0
  • Örnek ben

    0|0
    0|0
  • valla ben 24 yaşındayım 16 sanıyorlar :D adam yerine konmayabiliyorum bazen. sıkıntı olabiliyor.

    0|0
    0|0
  • avantajlı

    0|0
    0|0
  • İlerde avantajları olur merak etme

    0|0
    0|0
  • Bence iyi

    0|0
    0|0
  • Hayır tabiki de düşünsene ilerideki yaşlarında genç bir insan olarak görüneceksin

    0|0
    0|0
  • bence iyi bir özellik :)

    0|0
    0|0
  • Yas 32 minyonum
    21 duruyorum iyi de
    Kotu yani evde kaldim evlenemiyorum
    Kendim bulamiyorum ailemin bulduklari da yasli
    Kotu yani bu
    Yok sa kucuk durmak iyi
    Evde kaldik napim

    0|0
    0|0
  • 24 yaşındayım gören 18 sanıyor :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...