En sevdiğiniz hitap şekli nedir?

kime nasıl? neden? ne diye hitap edersiniz?
#dipnot #MERAK :D


1|0

En İyi Erkek Görüşü

  • ''Azizim'' ve ''Üstadım'' hitaplarını severim ama herkese kullanmam..

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 30

  • anneme bazen kadın diye seslendiğim oluyor ama babamla aşırı resmiyiz baba dan başka bişey çıkmıyor :D

    1|0
    0|0
  • Yakın arkadaşlarıma Kardeşim veya kanki derim bir de sevgilim olsaydı da ona sevgilim-aşkım diyebileydim iyi olurdu... :(

    1|0
    0|0
  • Kuzu kuzum değişiyor kişisine göre

    1|0
    0|0
  • Benim çırağa tosunum paşam koçum diyorum

    0|0
    0|0
  • Gardas aslanım ciğerim civanim gülüm tosunum koçum bunları kullanırım genelde kız erkek fark etmez 😎

    0|0
    0|0
  • Klasik ya

    0|0
    0|0
  • Adıyla

    0|0
    0|0
  • Herkese Yavru Ceylan :D

    0|0
    0|0
  • aslında zaman içinde nasıl hitap etmen gerektiğini karşındaki kişi belirliyor

    0|0
    0|0
  • Kanka kullanıyorum genelde. Ağız alışkanlığı.

    0|0
    0|0
  • toprağam - yaprağam :D

    0|0
    0|0
  • Kızsa canım erkekse kardeşim

    0|0
    0|0
  • tatlım. :D

    0|0
    0|0
  • Hey adamım, birader, moruk, dostum , kanki :D

    0|0
    0|0
  • Yakın olduğum erkeklere dostum kızlara tatlım derim. Uzak olduklarına ismiyle hitap ederim.

    0|0
    0|0
  • En çok birader derim

    0|0
    0|0
  • Abla

    0|0
    0|0
  • Herkeze cariye 😀😀

    0|0
    0|0
  • eleman
    yavru-yavrular

    0|0
    0|0
  • kişiden kısıye degısır..

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 18

  • Kanka😂😂

    1|2
    0|1
  • Sevdigime erkegim

    1|0
    0|0
  • Yavrum'u çok kullanıyorum. Güzellik, fıstığım falan olabilir hatun kişisi arkadaşlarıma. Erkek arkadaşlarıma yapraaam olabilir. Sevgilime zaten sevgilim diyorum.

    0|0
    0|0
  • Nasil hissedersem. Son zamanlarda itici bir sekilde yavrum kelimesi pelesenk oldu amaa😊

    0|0
    0|0
  • ben değilde eski sevgilim bana balım diye hitap ederdi çok hoşuma giderdi yaa bak yine kederlendim :D

    0|0
    0|0
  • Yiğidim , Aslan'ım, ciger

    0|0
    0|0
  • Kraliçe - Anneme - Çünkü evin kraliçesi

    0|0
    0|0
  • Adıyla

    0|0
    0|0
  • Hitap sijfjd

    0|0
    0|0
  • “Meleğim" denmesini çok seviyorum ama bu kelime sadece sevdiğim adamın ağzına yakışır.

    0|0
    0|0
  • en cok kuzum diyorum

    0|0
    0|0
  • Sevdicegime Neyzen diye hitap ediyorum çünkü ney çalıyor

    0|0
    0|0
  • Genel olarak dalga geçmek için köpek soyu derim birde çalışıın köpek soyları falan 😄😄😝

    0|0
    0|0
  • Sevgilime hayatim derim hep:) cunku gercekten oyle iyiki var uyuyor Şu an canim ya ozledimmmmmm

    0|0
    0|0
  • Çocukluktan beri en yakın arkadaşıma bacıı derim😂

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlarıma canısı diye hitap ederim

    0|0
    0|0
  • Yakın arkadaşlarıma kardeşim derim sevdiğim adama ömrüm erkeğim yakısıklim derim

    0|0
    0|0
  • Hitap değilde rehberim cok değişik
    YüceHonos , amkcilugisi , cukelatımın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...