Neden kızlar erkekler gibi olmaya başladı?

Mesela dikkat ediyorum en çok dinlenen şarkılar bile atarlı giderli. Demet Akalın falan dinleniyor ülkede. Bildiğiniz kezban diye tabir ettiğimiz kızların ünlü versiyonu yani. Onun haricinde sevdikleri erkeklere bakan kızlarla kavga falan ediyorlar. Kavga edeceğine o kızdan farkınla çalmaya çalışsana çocuğun kalbini. Ne bileyim buna benzer şeyler yani genelde. Ha bir de küfür durumu var. Ben de bu siteye girdiğimden beri küfür ediyorum ama beni yargılayanlara ve hakaret edenlere ediyorum. Bazıları küfrü hobi olarak kullanıyor. Kızlara ne oldu böyle? Bakın, erkeklerden bahsetmiyorum. Kızlar şu an konumuz. Neden kabalaştılar? Neden erkeklere benziyorlar gittikçe?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Kadın erkek eşitliği falan filan diye gelirler şimdi seni taşlamaya
    Ama katılıyorum sana yani ben bir kızla konuşunca onun karşı cins olduğunu fark etmeliyim kahve de hüseyin abi ile konuşuyormuş gibi hissetmemeliyim

    1|0
    0|0
    • Aynı fikirdeyim. Bazı kızlarla iletişim kurarken kendimi çekme gereği duyuyorum. Öyle bir devirdeyiz yani...

En İyi Kız Görüşü

  • Genel olarak bir cinsiyet karmaşası var şu aralar. Bilekleri açık pembe dar paça pantolon ve upuzun hırkayla öpücük atarak poz vermek nedir ya 🙊🙊

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Sadece Kızlar Erkek olmaya başlamadı.

    Erkeklerde Kız olmaya başladı.

    '' İlerde fondaten sürüp sokağa çıkmazlarsa erkekler hesabımı silerim.''

    #HepMerakEtmişimdir

    1|1
    0|0
  • Erkekler kibarlaşlamaya, kızlar da odunlaşmaya başladı iyice.

    1|0
    0|0
  • roller değişiyor, kadınlar para kazanıp erkek işlerinde çalışmaya başladığından beri rol çalmaya çalışıyor. bu yüzden ilişkiler de yürümüyor çünkü iki erkek var gibi oluyor

    1|0
    0|0
  • Marjinal olma çabaları.

    1|0
    0|0
  • Erkekle eşit olduğunu ispaata uğraşan salakça çabalar. Her şeyi yanlış anlıyorlar , kadın kadin gibi davranarak eşittir zaten.

    1|0
    2|0
  • Aynen he neden? Kizlarla erkekler esittir diye kafamizin etini yediniz. Nereye esit? Erkekler daha guclu kizlar daha narin olmali. Erkekle kadin arasinda esitlik degil adalet aranmali.

    1|0
    1|0
    • Aynı fikirdeyim. Zaten biyolojik olarak eşit değiliz her şeyden önce. Adalet muhakkak olmalı ama eşit olma gibu gereksiz br çabaya girilmemeli bence.

    • Aynen öyle eşit olsaydık eğer biz erkeklerinde doğurabiliyor olması gerekiyordu.

  • Takıldıkları kişiler ortamlar eğitildikleri aile bir çok faktör var buna dayanan

    1|0
    0|0
  • kıyamet alametleri

    1|0
    0|0
  • Çünkü dünya tersine dönüyor.

    1|0
    0|0
  • Herkesin hayatına kimse karısamaz slkdg

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • İnsan bilinmeyeni merak eder diyerek konuyu kapatmak istiyorum.
    Konu kilit, iyi forumlar 😂

    1|0
    0|0
  • Erkekler kibar olunca kizlasiyor mu sacma bir soru

    1|0
    1|0
    • Ne alaka? Sadece kibarlıktan kabalıktan bahsetmiyorum. Kadın narin olur yapısı gereği. Ama artık erkekler daha ince ruhlu, kızlar daha odunsu.

    • Bilemiyorum o kizina gore erkegine gore degisiyor. Genelleme yapmak yanlis olur bu hususta. zaten kaba kizlar vardi. her sinifta bir tane vsrdir bunlardan mutlaka

  • Cinsiyet rolleri gereksiz.

    1|1
    1|0
  • Erkekler neden kadın gibi olmaya başlamışlarsa kadınlar da o yüzden erkek gibi olmaya başlamıştır.

    0|0
    0|0
  • Saçma işte

    1|0
    0|0
  • Üniversite ortamında öyle kızlarla karşılaşmadım. Lise zamanlarında kaldi bence onlar

    0|0
    0|0
  • erkekler değiştikçe kızlarda değişiyor bence

    0|0
    0|0
  • Erkeklerde kızlara dünya tersine donuyor

    0|0
    0|0
  • Kimse umrumda degil kim ne yaparsa yapsin

    0|0
    0|0
  • Yargılamakta sanırım en kötü şey. Katılıyorum bazı konulara

    0|0
    0|0
Yükleniyor...