Din konusu olmalımı?

Dini başlık altında insanlar sorularını yöneltse daha iyi olmazmı din konusuda olmalı burda


0|0
6|8

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Niyet gayet güzel ama şöyle bir kafamda canlandırıyorum da böyle bir başlık insanların kafasını bulandırmaktan başka bir işe yaramaz çünkü: Memleketimiz de hemen hemen herkes kafasına takılan sorunun cevabı kitaplarda zaten varken, hele hele Çoğunlukla Kuranda zaten varken çok lazımmış gibi cahil cüvela insanlara danışıyorlar. Sonuç olarak çoğu insanımız yanlış bilgilendiriliyor.
    Mesela Allah affetsin rahmetli ablam öldügünde yüzünü son kez görmek için morga gittiğimizde önce diger ablam gördü, içerdeki sözde müslüman olan canım kadınlardan biri buna ''Kocası gelmesin , erkek görürse nifak düşer'' demiş. Zavallı ablam o anki can acısıyla mantıklı da düşünemeyince inanmış olmalı ki dışarıda enişteyi uyarıyordu sen girme diye. Düşünki bu sitede dini sadece namaz kılmaktan ya da türban giymekten ibaret zanneden yüzlerce cahil , başka yüzlerce cahile salak salak yalan yanlış bilgiler verecek. O zaman vay o kategoride soru soranların haline.

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Benim düşüncem hani güzel bir tartışma ortamı olur fikirler görüşler paylaşılır fıkhi konularda fetva vermek değilde ahlaki olarak bişeyler konuşulur diye. Eline sağlık

Kızlar Ne Diyor 5

  • bilmem belkide olsa iyi olurdu

    0|1
    0|0
  • Neden olmasın

    0|1
    0|0
  • Herkesin inancı kendine, boş yere saçma sapan sorular yöneltip insanların aklını karıştırmaya

    0|0
    0|2
    • 3ay

      Fikir paylaşımı ne zamandan beri saçmalık oldu?

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Firkir paylaştığının farkındayım ve ben bu fikrin konusunun saçma olduğunu düşünüyorum belki de olmaya bilir kendi görüşüm

    • 3ay

      Saygı biraz

  • Trolden geçilmez artık. Direkt engellerim olursa.

    0|0
    0|1
  • Bencede olmalı 👍

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Felsefe olsa daha genel konu olarak anlarım ancak sitede gereğinden fazla konu var zaten. Kalmış ki cinsellik ile dini paylaşımlar bir arada hoş olmaz. Diğer konudan paylaşılması daha doğu. Zaten pek dini paylalım yok.

    0|1
    0|0
    • 3ay

      Anladımda o konularsa sorulan sorulardaki görüşler hep dalga yani insanın zoruna gidiyo

  • Katiliyorum daha önce dile getirdim

    0|1
    0|0
  • hımmm iyi olabilirdi.

    0|1
    0|0
  • Günde kaçtane din sorusu var doğru diyon

    0|1
    0|0
  • Evet olmalı.

    0|1
    0|0
  • Evet olmalı paylaşımlarımı hep başka taraflarda yapıyorum bu nedenle..

    0|1
    0|0
  • gereksiz bu sitenin amaci millet eglensin iyi guzel vakit gecirsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...