Kişisel bakımınıza ne kadar önem veriyorsunuz?

Özellikle dişler bir insanda çok önemlidir, ben karşımda konuştuğum birinin ilk önce dişlerine bakarım ve gözüm gider...

Güncellemeler:
3ay Güncel

0|0
20|6

En İyi Kız Görüşü

  • Disler tuyler cilt bakimi el ayak bakimi sac bakimi spor saaglikli beslenme bence iyiyim gayet

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Fazla

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 19

  • Dişler önemli tabiki deee

    0|1
    0|0
  • Benim için ilk sırada yer alır :)

    0|0
    0|0
  • Cok önemli bence. Kisi kendini rahat hissetmezse etrafindaki kisiler de rahat etmez. Ben de dislere cok önem veriyorum

    0|0
    0|0
  • Aynen onem vermeli zaten ben bunu yapiyorum gunde 3 kere dis fircalama agiz bakim sulari dis ipleri kullaniyorum disciye gidip dis taslarimi temizlettiriyorum zamani geldikce bende karsimdaki kisinin ilk once giyimine ter kokup kokmamasina sonra disleri tirnaklari flan kisisel bakim onemli

    0|0
    0|0
  • Valla en dikkat ettiğim yer dişlerdir sarı dişlerden midem bulanır. Kişisel bakim çok önemli tabiki

    0|0
    0|0
  • İnsanları dişlerine göre yargılamak çok saçma.

    0|0
    0|1
  • aynen dişler çok önemli ben dikkat ediyorum

    0|0
    0|0
  • Aynen bende de takıntı ağız yapısı ve dişler

    0|0
    0|0
  • sevgilim diş protezci :D beğenir dişlerimi :D o kadar tel taktırdım düzenli fırçalıyorum falan :D

    0|0
    0|0
  • Çok önem

    0|0
    0|0
  • Dişler önemli

    0|0
    0|0
  • Çok dikkat ederim

    0|0
    0|0
  • çok.. günlük dikkat ettiğim şeyleri çoğu kimse dikkat etmiyordur yani o derece :D

    0|0
    0|0
  • Evet disler ben de cook onem veriyorum

    0|0
    0|0
  • benim içinde dişler eller ön pılanda geliyor dişleri pisse midem bulanır yuzune çok bakamam

    0|0
    0|0
  • Kişisel bakım çok önemliiii. Bunun için en baş sırada olmalııııııııı 👍👍👍👍👍👍

    0|0
    0|0
  • Dişler, tırnaklar, saçlar...

    0|0
    0|0
  • Dişler herkes için önemli

    0|0
    0|0
  • Duş alırım, dişerimi fırçalarm, saçlarımı taralım, iki haftada bir kuaföre giderim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Bıyıklara Kardeşim 😄

    0|1
    0|0
  • Bir gün fırçalamadan uyusam rahatsız oluyorum..

    0|1
    0|0
  • fazla

    0|0
    0|0
  • Agzi kokan insan benden 20 mt itede dursun

    0|0
    0|0
  • Fazla değil.

    0|0
    1|0
Yükleniyor...