Türkiye bunu anlasana kimse bizi tutamaz diyenler?

Türkiye bunu anlasana kimse bizi tutamaz diyenler?

Güncellemeler:
3ay Atalarımla gurur duyuyorum. :)

0|1
10|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Kimse tutamayıp da nereye tutamıyor? Türkiye'nin ilerleme katedebilmesi için önce millet olarak sorgulamayı öğrenmemiz lazım. Bizi kandıranların hangi maskelerle kandırdığını anlamamız lazım. Ayrıca gelişmenin savaşla, milliyetçilikle falan değil; tam tersine ülkece ortak sorumluluk bilinciyle, ekolojik ve ekonomik bilgiyle, azim ve özveriyle çalışarak geleceğini anlamamız gerekiyor. Yoksa Osmanlı olmuşuz, cumhuriyet olmuşuz isimler dışında değişen hiçbirşey olmaz. Bir de artık geçmişe değil geleceğe odaklanmalıyız.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • koyunlara göre sadece osmanlıdan ibaretiz.. osmanlı bir ailedir. halbuki daha geniş tarihe sahipiz. orta asya tarihinden tut selçukluya avrupa huna kadar

    0|2
    1|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • katılıyorum elbette...

    1|0
    0|0
  • bu anlaşılıyorda osmanlı sevdalıları cumhuriyeti ve onun niteliklerini begenmedikleri için ya da içlerinde böyle bir kesim oldugu için sorun çıkıyor. bu sefer cumhuriyetçiler osmanlıyı kötülemeye başlıyor

    1|0
    0|0
  • Evet bunları kabullenen ve saygı duyan insanlar artık daha fazla diye düşünüyorum

    1|0
    0|0
  • Neden hala imparatorluk hayalleri kuruyorsunuz ki, mevcut devletle yaşamak çok mu zor.

    Moğolistan ne yapsın o zaman?

    0|0
    0|0
  • kesinliklee

    0|0
    0|0
  • türkiye osmanlıcı zihniyeti bırakıp modernizmi ve atatürkü sahiplenmedikçe bir boka erişemez gördüğünüz gibi gittikçe kötüye gider..

    0|0
    0|0
  • Ccc ılber reis ccc

    0|0
    0|1
  • Bende bunu diyorum iste ama bu halka bunu anlatamazsin.

    0|0
    0|0
  • bun zaten anlayan çok sadece ergenlere anlatamıyosun bak atatürkü sevenle bir fatihi seveni karşı karşıya getir işin özünü anlırsın bazıları atatürkü ilahlaştırmış beyninde ona tapıyolar

    0|0
    0|0
  • he ya her ne kadar sevmesemde mka da bizim işte :D

    0|0
    0|0
  • Yanii

    0|0
    0|0
  • Kısmen katılıyorum.

    0|0
    0|1
  • Bunu anlayamazlar çünkü ayrımcılık yaratıyorlar

    0|0
    0|0
  • Siyonist atam yok benim

    0|0
    0|1
  • Şu an da BOP u kuracaklar vatani yikiyorlar haberiniz yok

    0|0
    0|1
  • Aynen ama atay'ı ataya kırdırıyorlar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Kesinlikle doğru

    0|0
    1|0
  • bennnnnnnnnnnnn

    0|0
    0|0
  • Müslüman biri kendi inancında olmayan birini atası olarak göremez..

    Aynı şey diğerleri içinde geçerli..

    0|0
    0|1
    • 3ay

      Aynı şey. Şu an bu topraklar da ezan okunmuyor olurdu bu bile başlı başına bir olay.

  • Osmanli bizim hiçbirseyimiz olmasa keske

    0|1
    0|0
  • İlber Ortayli degerlidir 👏🏻

    0|0
    0|0
  • kesinlikleee

    0|0
    1|0
  • Evet öyle

    0|0
    0|0
  • İste millet bunu anlamayacak derece cahil

    0|0
    1|0
  • Türkler süpermen falan mi? Irkiyla övünen insanlar komik gelir hep bana

    0|0
    0|1
Yükleniyor...