Kapalıyım, kapıcı sevgilinle sarıldığımı gördü napıcam bilmiyorum rezil oldum adam beni tanıyordu üstelik?

Çok kötü oldum çok rezil hissettim kendimi sarıldığımı gördü ve napıcam bilmiyorum adamı tanımasam neyse ama çok kötü hissettim kendimi sevgilim zor saknlestrdi sakinlestiremedi bile ya napıcam simdi lütfen biseyler söyleyin :(?


1|0
11|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Sarılmak sevişmek yiyişmek değildir, sarılmak sevgiyi göstermenin en masum yoludur. Bu denli geri düşünmeyin ufkunuzu açın artık yahu.

    1|1
    0|1
    • 3ay

      Kapalı aile kızı sevgili yapmıs filan diye düşünecek her gördüğmde utancmdan ölücem onu görünce

    • 3ay

      Aile kızı olman ne değiştirir? Evlenmeyi kapalı ortamda mı yapacaksın? Fotosentez ile mi üreteceksin? Doğal olanı çiftlerin birbirleriyle flört etmeleri. Kapalı olma konusunda, inancına karışmıyorum ama o sana engel değil zira onun senin inanışındaki amacı farklı. Sevgili edinmende sakınca yok.

    • 3ay

      Bilmiyorum utandım yani çok utandım yer yarlsa içine giresim geldi o an 😓 tesekkur ederim yorumunuz için

En İyi Kız Görüşü

  • Nolcak millet ne şerefsizlikler yapıyor

    1|0
    0|1
    • 3ay

      Öyle de çok utandım monaroza :(

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Aynen öyle :) Allah razı olsun kardsm

    • 3ay

      😊😘

Erkekler Ne Diyor 13

  • yeterince kapalıysan tanıyamamıştır belki :P

    1|1
    1|0
  • Bu kadar da etrafı düşünmeyin ya..

    1|1
    0|0
  • Allah hep goruyor ondan utanmiyosunda kapicidan mi utaniyorsun

    2|1
    1|0
  • kuzenım de geç

    1|0
    0|0
  • Gördüyse gördü ! Canını mı alacak kapalı olanlarda sevemez sarılamaz mı kafana takma yaaa

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Tesekkur ederim yorumunuz için

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Çok teşekkür ederim Allah razı olsun senden

    • 3ay

      Senden de

  • Kapıcıya da vereceksin, kapanacak mesele.

    1|0
    1|1
  • Ne var yani bunda sıkıntı yapma

    1|0
    0|0
  • Her ortu takan kendini kapali mi saniyor sana bir guzel saydirirdim ama kapalisin :)

    0|0
    1|0
  • hayatın kaydı

    0|1
    0|0
  • Yanlış olmuş yaz bakim bana

    1|0
    0|0
  • Utanacak ne var bunda?

    1|0
    0|1
  • Kapalılığınıza sokayım sizin

    1|0
    0|0
    • 3ay

      Düzgün konus yiyorsa aç profili de hesabını alırım özelden gerizekalıı

    • 3ay

      Git anana sor tamammı bunları bakalım ne diyecek çıkar o başındakini

  • İyi olmuş.. Adam da zaten sana guvenmez guvenmemekte de haklı başörtüsü faso fiso

    1|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Sarılmak, sevmek, sevilmek. Bu dünya hala güzelse, yaşanılabilirse sarılmak istediğimiz sevdiğimiz insanlar olduğu için güzel. İsterse tüm dünya görsün sevgilime sarılırken gurur duyarım hatta sevdiğimi haykırırım. Sen niye böylesine rezil hissettin ve gerildin?

    1|0
    0|1
    • 3ay

      Ayıp ve yanlış olduğunu düşündüm yani tanıdığım birisi olduğu için utandım tanımadığım olsa zaten utanmam gerilmem

    • 3ay

      Tamam işte sadece elalem ne der diye düşündüğün için geriliyorsun. Elalemin değil senin hayatın sarılmak istiyorsan sarılırsın. Onlar da sevgiden anlamayan hödükler olarak hayatlarına devam ederler.

    • 3ay

      Doğru söylüyorsun arkadasım tesekkur ederim

  • Tanısın ne olacak ki

    1|0
    0|0
  • Madem bu kadar takiyorsun sarilmasaydin.

    0|0
    1|0
  • Ee ne var bunda ben öpüşüyodum görsem de devam ettim :d

    1|0
    0|1
  • Yaptiginin yanlis oldugunu dusunuysun madem niye yapiyosn yanlis yanlistr baskasi gördu diye yanlis olmasin .😕😒

    0|0
    0|0
    • 3ay

      Farkındayım zaten yanlıs olduğunu da bskasnn da sahit olmasını istememiştim :(

  • Saçmalama alla alla

    1|0
    0|1
    • 3ay

      Utandım

    • 3ay

      Istiyorsan sokağa da çıkma hatta evlenme utanma utancak bişey yapmadın

    • 3ay

      Doğru söylüyorsun

  • Kapalısın...
    Allah görüyor korkmuyorsun
    Kapıcı görünce mi panik oldun

    2|1
    1|0
  • Yazık olmuş namuslu türbanlının ismi kirlenecek vah vah

    2|2
    2|0
  • Sevgili yaparken kapaliligini dusunmuyorsun ama zaten o dine inandığın için kapaniyorsun ama sevgili yapmak senin o sectigin dine göre yasak ve haram zina. yani çok çelişkili yarım yamalak inanacaksan hiç inanamayin ya komik oluyorsunuz yapmaciklik masum. rolleri akıyor her yerinizden. ..

    0|0
    1|0
    • 3ay

      Sn müslüman değilsin anlaşılan

    • 3ay

      Ne farkeder Şu an asil mesele bu değil senin yapmacikligin

    • 3ay

      Peki.

  • Görsün ya sanki ne olacak

    2|0
    0|1
Yükleniyor...