Sevdiğim çocukgun annesi onu evlendirmek istiyo?

Benim aşkım daha 16 yaşında ben 18 çocuk ben istemiyorum diyo babasıda istemiyo annesi niye böyle diyo evlendirmi sizce trol değil bu gerçek öğrendigimden beri agliyom

Güncellemeler:
3ay Arkadaşlar kadın timarhanede yattı bir ara :(

0|0
3|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Hangi ay da dogdun

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ağlama üzülme buda geçer

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • haha bence sende 14 yaşındasın, yoksa buna inanıp ağlamazdın

    0|0
    0|0
  • bu yaşta aşk ne alaka

    0|0
    0|0
  • Garipmiş bırak evlensin

    0|0
    0|0
  • 16 yaşında evlendirmekmi o neya

    0|0
    0|0
  • sen evlensene o zaman sen niye evlenmiyorsun?

    0|0
    0|0
  • Eeee ne yapalim simdi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • kaçır

    0|0
    0|0
  • Cnok saçma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...