Ev hanımlığını meslek olarak görüyor musunuz?

Anneniz ne iş yapıyor sorusunun cevabı "Ev hanımı" olduğuna göre böyle düşünen çok olmalı. Sizce de böyle mi?
Ev hanımlığını meslek olarak görüyor musunuz?#büyükyorumcu

Güncellemeler:
3ay ...

0|0
41|8

En İyi Kız Görüşü

  • Ev hanımlarının sabahtan akşaaamaaa kadar yattıgını çarşı pazarda gezdiğini sürekli günlere gittiğini sanıyolar ama öyle değil. Her işin kendine göre zorluğu var.

    2|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • ben yıllardır cafe işletiyorum..
    daha önce de inşaat yapıyordum..
    ve şunu iyi biliyorum..
    ev hanımı denilen yuvayı yuva yapan insanlar bizden çok daha fazla yoruluyor..

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 40

  • Ev hanımlığı ve ana olmak da meslektir.
    Evi çekip çevirmek, çocuk yetiştirmek zor zanaat

    2|1
    0|0
  • Çok saçma. Meslek sahibi olup çalışan kadınlar sanki evinin işini yapmıyor. Bu gayet sıradan olması gereken bir şey. Belli bir beceri gerektiren bir iş değil. Herkesin yapabileceği aynı şeyler.
    Meslek olarak görmek saçma olur.

    0|1
    0|0
  • bir temizlikçi günlüğü 80 den aylığı 2400 den çalışıyor. çocuk bakıcısı 1000liraya sadece yemeğe biri gelse yapıp gitse başka iş yapmasa 500 ister en az. bunlar saat 5ten 6 dan sonra gider bide kadın fazla mesaiye kalıp yine onlar yokkende işleri yapar en az 4000 liralık iş yapıyor piyasa fiyatından...

    0|1
    0|0
  • Devlet açısından bakacaksak tabii maddi yardım yapılması gereken bir çeşit meslek gibi görülebilir. Ama bir insan olarak baktığımda meslek değil ama çok kutsal ve kesinlikle çok zor bir şey.
    -Gecen bol olsun.-

    0|1
    0|0
  • meslek olarak görmüyorum. Çalışan kadınlar da evde aynı işleri yapıyor. ev hanımlığı gereksiz şişirilmiş bana göre erkek evde olsa işsiz deniyor kadınlara niye ev kadını ev hanımı deniyor onu da anlamıyorum onlar da işsiz işte

    0|1
    2|0
    • 3ay

      Çalışan kadınlarin bidaka zamani yok
      erkek öylemi eve geldi isi biti erkek 8 saat calisiyor kadin 16 saat

    • 3ay

      @engeler meslek sahibi kadınlar da varken ev hanımlarının ay hayat çok zor en zor iş bizimki demeleri bana saçma geliyor sadece. evi otel gibi kullanan erkeklerden bahsetmiyorum aklıma bile gelmediler yorumu yazarken

  • Henüz ödğllendirilen ve madalya takılan ev Hanımı görmedim. Tğm günü koştururlar, ama göze gözükmez. Ismi de o olur ki, çalışmıyor. Yani ev Hanımı meslek değil

    0|1
    0|0
  • Hayır görmüyorum. Hangi meslekte çocuğunu eşini gönderdikten sonra geri uyumak var? Ya da evde arkadaşlarıyla gün yapıp mahallenin yalnız yaşayanını çekiştirmek onun bunun arkasından atıp tutmak hangi mesleğe giriyor? Ev hanımlarının yaptıklarını çalışan kadınlar da yapıyor. Ev hanımlarının çoğunun ellerinden çay telefon kumanda üçlüsü eksik olmuyor.

    0|1
    2|0
  • meslek olarak görmüyorum emekliliği bile yok

    0|1
    2|0
  • En agir meslek.. Mesaisi yogun. ne zsman paydos belli degil..

    1|1
    0|0
  • Meslekten de öte, kıyaslanamaz hiçbir meslekle

    0|1
    0|0
  • göz ardi edilen bir meslek her anne ve es kendi kariyerinin yaninda ev hanimidir ayni zamanda

    1|1
    0|0
  • Çalışmıyor demenin yumuşatılmışı. Böyle bir meslek olamaz.

    0|1
    0|0
  • hiçbişey yapmıyo demek yerine öyle diyolar meslek olduğundan değil

    0|1
    0|0
  • evet en zor işlerden birisidir

    1|1
    0|0
  • hayir..

    0|1
    0|0
  • Meslek olarak görmeyenlerdenim

    0|1
    0|0
  • Meslek değil, her kadın zaten ev hanımıdır mesleği olmasına rağmen. Çalışan kadınlar ev işi yapmıyor değil sonuçta

    0|1
    0|0
  • En zor meslek kesinlikle 👍🏻 her gün amaçsızca kimse çıkamaz dışarıya bir mesleğinn olması lazım. Ev hanımlığı fiziksel ve psikolojik açıdan bana zor geliyo

    0|1
    0|0
  • Deģil.

    0|1
    0|0
  • meslek değil bence. hani maaşı, sigortası? sigorta önemli

    0|1
    0|0
  • Hayir.

    0|1
    1|0
  • Hayır görmüyorum

    0|1
    0|0
  • Öyle valla. Evde kalınca işte yorulduğumdan daha çok yoruluyorum :/

    0|1
    0|0
  • hayır khghj

    0|1
    0|0
  • Hayır değil bir lütuf sadece. Hiç bir kadın kocasıbın ameleliğini yapmak zorunda değil.

    0|1
    0|0
  • Tabii ki değil

    0|1
    0|0
  • Evet

    0|1
    0|0
  • En büyük iş bence Allah annelerimize kolaylik versiinn 😂

    0|1
    0|0
  • Saçma

    0|1
    0|0
  • evi çekip çevirmek bütün aile üyelerinin görevidir
    ev hanımı yoktur çalışmayan kadın vardır

    0|1
    1|0
  • Kızlar Devam
    10

Erkekler Ne Diyor 7

  • En kıymetli mesleklerden..
    En zor mesleklerden..
    Kursu yoktur bu mesleğin, okulu yoktur..

    Direk hayattan öğrenirsin..

    #Vesselam

    1|1
    0|0
  • böyle değil

    0|1
    0|0
  • Evet, görüyorum.

    0|1
    0|0
  • en ağır meslek olsa gerek...

    0|1
    0|0
  • hayır görmüyorum.

    0|1
    1|0
  • Neden olmasın :)

    0|1
    0|0
  • Bence en yorucu meslek :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...