Sizce de garip değil mi?

Arkadaşlar tanıdığım bir kız ile 1 2 haftadır konuşuyoruz öylesine gezerken uzun uzun gözlerime baktı ve sonunda öpüştük sonra ise "Sana bir sey sorucam dedi" Bende heyacanlı heyecanlı acaba ne diyecek diye bekliyorum sorduğu soru ise "Sana sarılabilirmiyimdi" gerçekten yüzümdeki gülümse ile birlikte sarıl tabi dedim herneyse soru neden sorduki arkadaşlar saf ve iyi bir kız olduğu için mi yoksa başka bir şey mi var :D


0|0
1|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Millet ilk kademede Önce sarïlır sonra öpüşür belkide hic öpüşmez bunlarda öpüşüyo sonra *sana sarılabilirmiyim*😂😂😂 ya saka bir yana kızı kesin sen öptüm yoksa kız iki ve masum birine benziyoo😃

    0|0
    0|0
    • 3ay

      İlki olduğunu söylemişti gerçekten insan öpüştüğü birine sarılmak istemesi kadar doğal bir şey olmaz mı :d

    • 3ay

      Hayır bence insan sarıldïğı birini öpmek ister tam terside olabilir yani pek bilmiyorum yaşayan bilir 😉

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...