Kapat

Neden kimse bana Whatsapptan mesaj atmıyor 😕?

Çok mu seym ben ya :(


0|2
26|88

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Bana da atan yok 😞

    0|0
    0|0
    • Sana neden atmiyorlar

    • Hepsini Göster
    • Aynen benimde :/ bu kotu bir şey değil di mi

    • Yo istesem o listeyi 300 yapmasını da bilirim ama gerek yok diye düşünüyorum

Erkekler Ne Diyor 87

  • Çünkü o yüzden.

    3|2
    0|0
  • Aman çok büyük sorun.. insanlar evine ekmek götüremiyor, çocuklar cinsel istismara maruz kalıyor, hergun askerimiz polisimiz şehit dusuyor, canlı bombalar yüzünden onlarca yurttasimiz ölüyor, senin katana taktiğin duruma bak.. senin gibi insanlar yüzünden aslında düşmana hiç gerek yok.. bencil bir yaratıksın.. Allah akıl fikir versin ne diyim..

    0|0
    0|0
  • Banada atmıyorlar.

    0|0
    0|0
  • Bana Turkcell den başka normal sms atan bile yok :D 😂

    0|0
    0|0
  • çünkü numaranı bilmiyorum diye yavşardım ama gizli üye büyük risk.

    0|0
    0|0
  • Çok şeysin ya

    0|0
    0|0
  • İlginç bizde yok whatsapın

    0|0
    0|0
  • Ne güzel kafan rahat

    0|0
    0|0
  • Attık o kadar gelmedi mi 😋

    0|0
    0|0
  • çok şey değilsin

    0|0
    0|0
  • Gizliliği muhatap almıyorlar

    0|0
    0|0
    • Wp ta gizli degilim ki

    • Hepsini Göster
    • Ben böyle istemiyorum yüz yüze konusmadigim yüzünü bile görmediğim biriyle ne konuscam ki

    • Her şey istediğin gibi olmuyor işte hayatı yavaş yavaş öğreniyorsun:))

  • Sen onlara at

    0|0
    0|0
  • Bence çok şeysin

    0|0
    0|0
  • çok neysin? :D

    0|0
    0|0
    • Çekilmez sevimsiz gibi bişey yani :/

  • çok şeysin sen

    0|0
    0|0
  • Kim atsın ki

    0|0
    0|0
  • numaranı kölelere ver atsınlar

    0|0
    0|0
  • bana da iş dışında atan yok 😃

    0|0
    0|0
  • Yalnızlıkta iyidir boşver wp grubundaki arkadaşlar başımı şişiriyor. Keşke banada mesaj gelmese.

    0|0
    0|0
    • Vay be dertlerimizin zitligina bakar misin garip

  • Bana da atmıyollaaaa

    Belki sessize aldığım içindir ahjdkjd

    0|0
    0|0
  • :D banada atmıyorlar sorun yok :D

    0|0
    0|0
  • atalım

    0|0
    0|0
  • Evet çok "seysn"

    0|0
    0|0
  • Ay çok şeysin sen ya!

    0|0
    0|0
  • niye atalım? zorunda mıyız? ztn numaranı bilmiyoz

    0|0
    0|0
  • Numaranı bilmiyorum ki

    0|0
    0|0
  • Ney?

    0|0
    0|0
  • Arkadaşın yoktur :)

    0|0
    0|0
    • Biraz var

    • Hepsini Göster
    • Tanımıyorum burdan kimseyi

    • o zaman tanışmaya başla :)

  • evet yaa çok seysın sen çoook :)

    0|0
    0|0
  • cok nesin?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    57

Kızlar Ne Diyor 25

Yükleniyor...