Hayat tesadüflerle mi dolu?

Bence tesadüf denen bişey yok.

#Doralice

#Tesadüflereinanmam


0|0
11|20

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 19

  • Doğada tesadüf yoktur zaten, biz insanların dötünden uydurduğu bir kavram diğer herşey gibi.

    4|2
    0|0
  • tesadüfler vardır

    0|0
    1|0
  • Herşey tesadüflerin eseri

    1|0
    0|0
  • Evet tesadüfen çok saçma şeyler görebiliyorsun hayatta.

    1|0
    0|0
  • Var mi yok mu banane

    1|0
    0|0
  • tesadüfünü kendın yaratıyorsun bak sana yazmamı sagladın

    1|0
    0|0
  • Hangi tesadüf

    1|0
    0|0
  • bilmem :/

    0|0
    1|0
  • İnanmıyorum tesadüfe

    0|0
    0|0
  • tesadüf değilde tefavuklarla dolu yani denk geliyor olması gereken istesende istemesende oluyor. Allah var gam yok diyelim.

    0|0
    0|0
  • Tesadüf yoktur

    0|0
    0|0
  • Yarın yolda karsilasip çarpışıp defterlemrz yerlere dağlsa tam giz göze bakarken aa sen ks deki cocuk deglmisin desen bu tesadüf olmazmi 😂

    0|0
    0|0
  • evet tesadüflerin de yeri büyüktür, kaderin de

    0|0
    0|0
  • Ewt dolu da kesin ne tesadüf hiç tesadüf lere deng gelmedim 😂😂

    0|0
    0|0
    • 3ay

      KANKA SANA ENİŞTE yaptım safmışız gbmf

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Knk etiket etme bizi ln n neyse hadi allah rahatlık versin arkadsada s. A diyelim ayık 😉

    • 3ay

      Sjfjf 'n kanka sana manita buldum

  • hayatta hiç birşey tesadüf değildir...

    0|0
    0|0
  • Artık tesadüflere inanmayı bıraktım 1-2 gün önce..

    0|0
    0|0
  • Tesadüf var yok değil

    0|0
    0|0
  • hayatın kendisi tesadüf zaten.

    0|0
    0|0
  • Yesss

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Tesadüfün kavramına bakarsak, evet yok. Fakat hayatımızda bir olay yaşadığımız zaman, o olayın akışına göre algımız değişiyor. Algımız değiştiği için, o an karşımıza çıkan şeyleri sanki olması gerekiyormuş gibi hissediyoruz.

    0|0
    0|0
  • Tesadüfe inanmam

    0|1
    0|0
  • Ben kesinlikle tesadüfler ile dolu oldugunun kanaatindeyim

    0|0
    0|0
  • Kader hep

    0|0
    0|0
  • Her sey üzücü işte

    0|0
    0|0
  • Tevekkül vardır

    0|0
    0|0
  • Herşey Kaderr.

    0|0
    0|0
  • Tesaduf diye bisey yok kanka...

    0|0
    0|0
  • Tesadüf diye birşey yoktur tevafuk vardır..

    0|0
    0|0
  • Tesadüf varsa bize ogramadi daha 😊

    0|0
    0|0
  • sacma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...