Bu fotoğraf ve ayet hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?

Bu fotoğraf ve ayet hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? Bu fotoğraf ve ayet hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?


6|2
24|3

En İyi Kız Görüşü

  • Zaten kim en cok baristan bahsediyorsa asil savasci odur.

    2|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben iç savaş diyorum yakın diyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 23

  • on numara..

    0|1
    0|0
  • Allah her şeyi bilir. Ve Kur'an-ı Kerim evrenseldir. Bu da bunun kanıtı.

    1|0
    0|0
  • Arkadaki olmamış diyecektim ama olmuş olmuş güzel olmuş.

    0|1
    0|0
  • Tam uyuyor

    0|1
    0|0
  • Aynen tam terörist pkklı hain selo ve diğerleri gibi 😂 😂

    0|0
    0|0
  • Hayatımın felsefesi olsun bu

    0|1
    0|0
  • Çok güzel bir foto. Yapanın ellerine sağlık

    0|1
    0|0
  • Barış sürecini HDP mi başlattı ki geliyor aklıma direk.

    0|0
    2|2
    • Farkedermi? Sonuc olarak ülkeyi buna zorladılar.

    • Hepsini Göster
    • Halk kim ki zaten neyse

    • bas git pkk sempatizanımısn nesin

  • Doğru valla.

    0|0
    0|0
  • Cuk oturmus

    0|1
    0|0
  • tam uymus

    0|1
    0|0
  • Cuk oturmuş

    0|1
    0|0
  • Bu sureyi her partiye uyarlayabilirsin...

    0|0
    0|0
  • Malsınız

    0|0
    2|1
  • Seloya yürümeyin. Hepsine yuruyun.

    0|0
    6|1
  • Allah yar ve yardımcımız olsun

    0|0
    0|0
  • Söyleyecek bir söz var mı sence bu ayetin üstüne herşey ortada..

    1|1
    0|0
  • Wow iyiymiş bu uymuş şu vatan hainine

    0|0
    0|0
  • Tam noktadan isabet

    0|0
    0|0
  • nasıl bir çalışma arkadaş ayetleri malzeme yapmayın bari

    0|0
    2|0
  • Aynen

    0|0
    0|0
  • Kurban olduğum Rabbim nede güzel anlatmış bu munafiklari bize aynı zamanda fetonun itleri de yurtta sulh ekibi olduklarını zannediyorlardi bu ayet onları da anlatıyor

    1|0
    0|0
  • Sen asil akp icin olan ayetlere bak neredeyse bütün kuran onlar ki namazini gösteriş için kilarlar

    0|0
    4|2
    • noldu babanmıydı fotodakı kişi?

    • Hepsini Göster
    • haha boşver :D

    • Eminim küfürdür

Erkekler Ne Diyor 2

  • Seloya cuk diye girmiş

    0|0
    0|0
  • iktidar partisini hatırlattı bana

    2|0
    3|1
Yükleniyor...