Arkadaslar yasim 19 ama hala yeni ergenler gibi kendimi yanliz hissediyorum?

Yanlizlik derken sevgili falan degil , sanki en sevdigim arkadaslarim bile beni zoraki cagiriyomus gibi geliyo veya gercekten guvendigim arkadaslarimin olmadigini dusunuyorum mesela bugun izin gunumdu ve hic disari cikmadim takilcak arksdasim yok diye


0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • Aman yalnızlığa alışmada.

    0|1
    0|0
    • Alismak istemiyorum berbat

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Oda çok zor evet insan çok üzülüyor

    • 3ay

      Aynenn. Ekleyn benim bu arada

En İyi Erkek Görüşü

  • Benim sırtımı yasladığım hiç arkadaşım yok. Hayatımdan da memnunum. Birilerine ihtiyaç duymadan yaşayabilen insanlar yalnızlıktan korkmazlar.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • yaşın olgun bir yaş değil zaten

    1|2
    0|0
    • Yaşin olgunlukla alakasi yok ben belki benle yasit olan cogu kisiden cok daha olgunum yani gecmisimde neler yasadim neler yaptim bunlari bilmen gerek ;)

    • Hepsini Göster
    • Ben 19 yasini olgun bir yas olarak gordugum icin olabilir mi bu

    • o zaman az önceki olgunluğun yaşla alakası yok lafını geri alman gerekir.

  • ben de yalnız bir insanım ama dışarı çıkmak için ihtiyaç duyduğum ve bana eşlik edebilecek tek şey kitabım ve müziklerim:) ikisi de benle konuşabiliyor ;) tavsiye ederim

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Sosyal olmalisin kendi icine kapanarak hayyatta basarili olanazsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...