Zorla zina yapıyor ben istemediğim halde günaha girer miyim?

3 senedir çıkıyoruz böyle değildi bu sene böyle oldu benim üniversite senem o okumuyor acaba üniversitede terkederim diyemi yapıyor anlamadım ama korkuyorum ben artık ağlıyorum cok günaha soktu beni hani birleşim olmasada bu kadarı bile fazla Zorla yapıyor tacize bile girebilir hatta psikolojim cok bozuldu arkadaşlar elinde yan yana çekindiğimiz fotoğraflarımız var sil diyorum yanıma gelirsen sileriz diyor ben ne yapmalıyım nasıl kurtulmalıyım seviyor ama bunu yapması ben istemediğim halde zoruma gidiyor?


0|0
8|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Salakmısınız ? Seviyom , aşığım bilmem ne bu kadar aptal olmayın ben yakıştıramıyorum kızlara bu durumu. Sen okulunu kazanmış yolunu çizmişsin ne işin var bunun gibilerle bu kadar erkek budalası olmayın.

    1|0
    0|0
    • 3ay

      ben istemiyorum cidden bırakmıyor tehditler küfürler hersey var korkuyorum cidden ailemden de ondanda

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      Eninde sonunda sokacaksın zaten , polis ne yapacak sen şikayet edene kadar bu çocuk seni hamile bırakır.

    • 3ay

      Allah korusun bakayım ilk bir iletişimi keseyim hattımı felan kırayım

En İyi Kız Görüşü

  • Cidden sevdiğine inanıyor musun 😂😂 ay beni bir gülme aldı siz devam edin ben gülmem geçince geleyim 😂😂

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Böyle sevgi mi olur ya arkadaşım

    1|0
    0|0
  • Buna devam ediyor ve sen hala onla konuşuyor isen evet günaha giriyorsun namussuzluğa sabır göstermek akıl işi değil bu sizinde ahlaksız olduğunuzu gösteriyor.

    0|0
    0|0
    • 3ay

      yanyana resimlerimiz var annene gönderirim diye tehdit edebilir normal resim ama annem hamile ve kötü şeyler yapar

    • Hepsini Göster
    • 3ay

      açığa çıkarsa onun bası yanar en cok ki o da bunu biliyor babamdan cok fena korkuyor

    • 3ay

      O zaman dile getir trol değilsen.

  • tanrım birazcık akıl ver şu kıza🙏🏼

    0|0
    0|0
  • seni kullanıyor

    0|0
    0|0
  • Böyle sevgi böyle saygı olmaz uzaklas arkadasım sen ondan benım gozumde su anda o tam bir g*t o*cocugu

    0|0
    0|0
    • 3ay

      öyle zaten bana biryerlerden zarar vericek onun korkusu var

    • 3ay

      o cocugun agzını burnunu dagıtmak ıstıyorum su anda

  • Zorla günaha girme diye bişey yok

    0|0
    0|0
  • Günahı boşver hayatın gidiyor senin

    0|0
    0|0
  • zorla zina derken neler mesela?

    0|0
    0|0
  • ne yaoiyor zina olarak

    0|0
    0|0
  • Seven insan böyle yapmaz

    0|0
    0|0
  • şu an kullanıyor seni belki de kaybetme korkusu bozacak seni

    0|0
    0|0
  • Ne olursa olsun yapmayacaksın. Yoksa girersin. Sonuç olarak seni kaçırıp yapmıyorlar ya. (Tecavüz)

    0|0
    0|0
  • Arkana bakmadan git çok pişman olmadan

    0|0
    0|0
    • 3ay

      resimler kaldı yanyana olduğumuz normal resim ama onunla aileme karşı tehdit edebilir

    • 3ay

      Zor bir durum

  • Zorla yapiyo ve seni seviyo oylemi

    0|0
    0|0
  • aşık olmuş sana daha ne istiyon

    0|0
    0|0
  • o zaman ayrıl ondan demekkı zevk almıyorsun ve ondan hoşlanmıyorsun bence bır an once ayrıl

    0|0
    0|0
  • koşarak uzaklaş

    0|0
    0|0
  • Boyle sevginin taaa resimleri sildir ayril sonra bildigin kullaniyor etinden faydalaniyor

    0|0
    0|0
  • Ya zorla yapma diye bişiy mi var gitme yanına vur tekmeyi saçmalıyorsun

    0|0
    0|0
    • 3ay

      yaptım zaten merak etme cok sey denedim iri yarı zaten küçücük kalıyorum yanında

    • 3ay

      Bak yanına gitmemen ile iri yaru ne alaka seni twit mi ediyor ver savcılık a mesajlarını da göster ne kadar iri yarı imiş bir bakalım beraber

Kızlar Ne Diyor 7

  • Terket o pisliği

    0|0
    0|0
    • 3ay

      sğlğk gibi yapıştı istanbula gitmişti ne güzel yine yanıma muğlaya geldi

  • kızım ne sevmesi iyi misin?

    0|0
    0|0
  • o senın artık sapığın olmuş. boyle sevglı omaz. boyle sevmek olmaz.

    0|0
    0|0
  • kudurmuş kaç

    0|0
    0|0
  • Seni sevdiği falan yok, onu hayatından çıkar

    1|0
    0|0
  • Hadi lan yalanci keva se

    0|0
    0|0
  • seviyorsa gel evlenek der istemiyorsan bırak bunu bundan hayır ytoktur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...