Yargısız infaz hakkında ne düşüyorsunuz?

Şahsen en nefret ettiğim şeydir. Anlamadan, dinlemeden konu ne olursa olsun yargısız infaz edilmek. Açık olmayı, dinlemeyi, ön yargılı olarak yaklaşmamayı toplum olarak bir türlü öğrenemedik.


0|0
4|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Başımıza geçenler zaten bir şey bilmedikleri halde ulema kesilip ahkam keserse ahmaklarda bilgiç olur.. Zaten vur dendiğinde öldüren insan tipi tek bizde.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen bisey olsa da yargilasam modunda cogu kisi...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • Öğrenemedik oğrenemiyecez de 😁

    1|0
    0|0
  • Bizim insanımız insanları giyimlerine göre değerlendiriyorlar sen konuşmaktan bahsediyorsun bu toplumun en büyük sorunu konuşmayı bilmemek

    1|0
    0|0
  • Bazen işe yarar :D

    0|0
    0|0
  • Türkiye'de pek çok insanın yaptığı bu ne yazık ki.

    1|0
    0|0
  • Severim

    0|0
    0|0
  • Birşey yazarsın. Karşı taraf yanlış anlar. Seni engeller. Açıklama yapamazsın.

    0|0
    0|0
  • Olması gerekiyor

    1|0
    0|0
  • Her kesin 1 kere dinlenilmeye hakkı vardır

    0|0
    0|0
  • cahiller çok yapıyo

    0|0
    0|0
  • Cunku ısımıze oyle gelıyor

    0|0
    0|0
  • Hiçbirşey göründüğü olmayabiliyor bu hayatta herkesin açıklama yapması ve dinlenmesi taraftarıyım...

    0|0
    0|0
  • Bu sorunun aynısını şimdi yine sordular

    0|0
    0|0
  • edenide sevmem
    etmeye çalışanıda sevmem
    arkadaş olarak edinmem
    kovarım

    0|0
    0|0
  • Onyargilari kiramiyorsun maaleaef

    0|0
    0|0
  • türkiyenin iyiliği için yapıyorlar...

    0|0
    0|0
  • çok yanlış

    0|0
    0|0
  • adaletsiz acı dolu

    0|0
    0|0
  • Buna sebeb olan. Üzerimizde oynanan oyunlar. Şimdi diyeceksin ne alakası var? 1. dünya savaşından sonra. Büyük İsrail devleti kurulsun diye yapılan savaşta. Atatürkün önderliğinde türkler yine bağımsız kaldı. Zamanın Yahudi lobisi Başkanı Fransa ve. İngiltere başkasının yanına gidiyor. Ozaman İngiltere ve Fransa kurtuluş savaşı olmasa aldıkları toprakları İsraile vericek. Büyük İsrail kurulacaktı. Neyse lobinin Başkanı Devlet başkanlarına biz Türkleri savaşta yenemeyiz. O yüzden 6 şey yapıcaz. 1 büyüklerine karşı olan saygı ve itaatkarlıgını ellerinden alıcaz. 2 ahlaki yapılarını bozucaz. 3. Dinlerini bozucaz 4. Vatana sevgilerini bozucaz 5 borçlandırcaz 6 işsiz bırakcsz. O yüzden hangi türk kanalını açarsan. Yahudi kanaldır. 20 senede ne kadar boxabilmiş diye sorarsan. Çok fazla derim. Türk gençliği bitmiş. Atatürk sevgisi olan vatanına baglı. Kendi halkından çalmayan arkadaşına yamuk yapmayan. Ejdadını tanıyan namus vatan sevgisi bilen Türkleri silip. Scoprda saçma sapan videolar çekip. Evde boş boş saçma şeylerle vakit harcayıp. Banane vatanı ben mi kurtarfam diyen boş kafalı insanlara kaldık. Güneşe ateş eden mi dersin. Dayak yemek için camdan atlayan mı. Sonuçta amaçlarına ulaştılar

    0|0
    0|0
  • Birkac aptal öğrenememişse ben neden öğrenmemis sayiliyorum veya birçok kisi toplum veya millet işi değil kişilik ve karakter meselesi ellerinizden geldiğince bu toplumu milleti kotulemeye devam edin soysuz kani bozuk itler

    0|0
    1|0
    • Sözlerinize dikkat edin. Sinek küçük ama mide bulandırır mantığı

    • Hepsini Göster
    • ben mideyi değil sineği kötülüyorum aslında ne demek istediğimi bal gibi anladınız da burada neden polimiğe giriyorsunuz anladım neyse

    • Polemiğe girip birsey dmeeye calismamistim? Bu kisiler midemi bulandirdigi icin bir an fazla şey yaptim o yuzden kusura bakmayin/özur dilerim demek istemistim

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...