Karşı komşularınız nasıl? Detaya bakın?

Karşı komşularımız karı koca bir tuhaf lar. Adam boxerla dolaşıyor, kadın minik şortlarla.. Balkona çıkıyorlar, çeşitli pozlarla.. Perdeler de hep açık.. İster istemez bakılıyor yani. Amaç nedir sizce? İzlenmeyi mi seviyorlar anlamadım ki...


0|0
1046

En İyi Erkek Görüşü

  • karşı komşum yok binayı öyle bir dizayn tmişlerki camdan bakınca bizim evin başka odası gözüküyo :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 45

  • Görgüsüz, düşüncesizlik.

    1|0
    0|0
  • Donla evde gezmek candir fakat balkona cikmak nedir gecen donla evde yapacak birsey ararken karsi apartmandaki kadinla goz goze geldim utandim sahsen bu ozguven millete nerdenbgeliyorda balkona boxerla cikiyor

    1|0
    0|0
  • Sanirim Sende mahallenin dedikoducususun

    1|1
    0|0
  • Sende ona nispet yap evde erkek kardeşin kocan herhangi birini peygamber donuyla oturt çay içir balkonda. Hayattan soğusunlar. Hem bakışın nolcak arada başka evlere bak sende :)

    0|0
    0|0
  • O komsulardan heryerde var malesef

    1|0
    0|0
  • Rahatlar içleri dışları bir ☺️

    1|0
    0|0
  • ızmırlı olabılırler ya da Antalya :)

    1|0
    0|0
  • Benim komşularda farksız ama burda sıcaktan dolayı öyle giyiniyorlar zaten sokakta da nerdeyse hiçbişey giymiyorlar

    0|0
    0|0
  • Bakmam hiç

    0|0
    0|0
  • Göremeyecek kadar uzaktalar

    0|0
    0|0
  • sapık komşiler yani asdfg

    0|0
    0|0
  • Sen bize mi bakiyon?
    Yalan beyler banyoya girecektim balkona hava almaya çıkmıştır😂

    0|0
    0|0
  • tanımıyorum ki =))

    0|0
    0|0
  • Karşı ev de bizim

    0|0
    0|0
  • Ben de oyleyimdir takmam kimseyi bakmazlarsa olay biter bence.

    0|0
    0|0
  • Baska biside yapiyorlar mi😊

    0|0
    0|0
  • Olay mahalli Yozgat değil ama neresu bilemedim 😃

    0|0
    0|0
  • Herhalde.

    0|0
    0|0
  • Hava 50 derece anasını satim bırak adamların elinde olsa dolarını çıkaracaklar.

    0|0
    0|0
    • Gel sen izle de gör.. Hayattan soğuduk

    • Hepsini Göster
    • Başka bakacak yer yok kardeşim. Ben niye balkonumda oturamıyorum rahat rahat. Özellikle izleyecek halim yok herkes oturuyor rahatsız olmuyoruz..

    • Balkonundan oturamiyor isen durum farklı. Zabıta şikayet edebilirsin o halde

  • Alakasi yok bende evimde baskiela dolasirim. Perdelerde genellikle acik olur bakmasinlar kardesim.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    25

Kızlar Ne Diyor 9

Yükleniyor...