Tipim Hollandada sırıtmaz herhalde :) ?

Siyah saçlı, kahverengi gözlü biriyim. Ama yine de tipim Hollandada sırıtmaz diye düşünüyorum. Zaten sırıtsa ne olur ki?


0|0
8|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu soruyu niye soruyorsun? Sırıtsa ne olur? Orası Türkiye değil merak etme. Bizim ülke de ki gibi 2 turist görünce dönüp bakmıyorlar. Herifler medeniyette kendilerini aşmış.

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • çocukluk arkadaşım hollanda da büyüdü ve orada her ülkeden varmış garip bakmazlar yani

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

Kızlar Ne Diyor 7

  • sırıtır bence

    0|0
    0|0
  • Aynen ne olur ki shsh

    0|0
    0|0
  • Bencede

    0|0
    0|0
  • Aynen bişey olmaz

    0|0
    0|0
  • Hayır illa ki sarışın mavi gözlü olmalısın

    0|0
    0|0
    • hollandada herkez öyle değil ki

  • yok sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • ne dediğin bile anlaşlmıyor kusura bakma ama benden bile saçma sorular soruyorsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...