Bıktım ya😤😠😡 Ne Yapabilirim?

Bir arkadaşim var. Surekli beni cagiriyo bulusmak icin. Ama her gun birlikte ya onun evine ya da bizim evde bulusmak istiyo. Ben de bulusmak istemiyorum. Ne dediysem anlamiyo. Kafasi basmiyo ya 😡diyorum diyorum anlamiyo ben cikmiycam diyorum hep bir bahane buluyosun diyo biktim ya. Insanin halinden de anlamiyo. Kendimi ondan sogutmak icin ne yapmaliyim?


0|0
2|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Suratın bokumdan daha kotu görünüyor ondan buluşmak istemiyorum de bakalım bir daha yazacak mı :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Lan ben arkadaş bulamıyom !

    0|0
    0|0
    • Benim arkadaslarim var ama bu baya da sapık 😂

Erkekler Ne Diyor 2

  • Aradığında bikaç defa başka bir arkadaşınla işin olduğunu söyle bikaç defa tekrarla

    0|0
    0|0
    • Ben de geliyim diyo ya da birlikte takilalim diyo

    • Arkadaşın özel bir işi var de sordum olmaz diyor de uydur yani

  • Açıkça soyle buluşmak istemediğini

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...