Sizce tesettür gerekli mi?

Kendi görüşüm : Erkek bakmazsa kadın açılmaz, kadın açılmazsa erkek bakmaz.

Dipnot: Bir fotoğraf vardı 2 çarşaflı kadın yolda yürürken arkasından adamlar bakıyor. O fotoyu kastetmiyorum onlar ayrı bir sapık zaten.

  • Evet
    56% (44)62% (37)59% (81)Oy Ver
  • Hayır
    44% (34)38% (23)41% (57)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|1
29|31

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 30

  • ALLAHU teala emrettikten sonra tartışmak sorgulamaktır bunada gerek yok

    2|2
    0|0
  • Kadınları kapatarak, erkeklerden ayırarak bir şey elde edemezsiniz. Artı olarak kadınlar paketleyip düğün gecesi açabileceğiniz mallar değillerdir. Bazı kabilelerde kadınlar da erkekler gibi göğüsleri açık dolaşırlar, kimse de hallenmez. Sağlıklı bir cinsel hayata, psikolojiye sahip insan da gördüğü kişi ne kadar az şey giyerse giysin tecavüz, taciz etmez.

    3|1
    4|1
    • Adam ne kadar dogru bir yorum yapmis ama eksileyenler kadin. Ulke komedi resmen.

  • görüşün hastalıklı. gerçek şu : kadın da erkek te güzel görünür ikiside birbirine bakar bu gayet dogal bir şey.

    0|0
    0|0
  • Saç kapatmakla birşey olmuyor. Kapanıyorsan da tüm görevlerini yap. Çifte standart uygulayarak din olmaz

    0|1
    1|0
  • Gerekli

    1|0
    0|0
  • Allah (c. c) emrini mi sorgulayacaz haşa ne kadar saçma bir soru bu.

    3|1
    0|1
  • Erkek bakmayacak diye kadın bu kadar kendini sınırlara sokması yırtınması ne kadar doğru? Doğru bireyler yetiştirebilse insanlar hiç kimse kimseyi bakışları hareketleri ile rahatsız etmez o zaman bayanların da bu kadar kendini parçalamasına sebep olmaz. İnsanın zihniyeti bozuksa ne yaparsan yap fark etmez.

    0|0
    0|0
  • dinen gerekli
    ama başı kapatım altı açacaksan hiç yapma derim

    2|1
    0|0
  • ateist olanlar tenzih ederim Allah istemişse bu konu tartışmaya kapalıdır yaratandan daha iyi bildigini idda eden yoksa tabi

    2|0
    0|0
  • Tesettür bence saçmalığın en babası. Zerre sevmem, zerre anlam vermem, hiçbir işlevi yok, tamamen gereksiz.

    0|0
    0|1
  • Doğru

    0|0
    0|0
  • Gereksiz sacma sapan ilkel bir dusunce.

    1|0
    1|1
  • Bence kadınlara tesettür değil, erkeklerin zihniyetine bu gerekli. Kadınlar dışarıda dolaşırken erkeklerin, kadınlara bakmaması gerek.

    0|0
    1|0
  • Evet gerekli

    1|0
    0|0
  • Değil.

    Kafa bağlamak çok saçma geliyor şu an.. aptalca bence insanin niyeti önemli.

    0|0
    1|1
  • Evet.

    1|0
    0|0
  • Bir kiz neden bir karis gotu gozukcek srkilde mini giyer? Sonrada bakinca erkekler of slk abazlar bcklarma bakiyor. s der... kimse kimseyi kandirmasin

    1|1
    1|1
  • Değil

    0|0
    1|1
  • Tesettürde ağır sapıklık harici erkeklerin baktığını düşünmüyorum ama açık kadına her türlü erkek bakar

    0|0
    0|0
  • Bakmak ister misiniz?

    www.sunnetullah.com/

    0|0
    0|0
  • Çıplak gıyınıkler çoğaldı

    0|0
    0|0
  • İnanan müminler tesettüre girmezse kendi görüşüdür bişey denemez

    0|0
    0|0
  • Gerekli. Tesettursuz kizla evlenmem

    1|0
    0|0
  • Gerekli değil

    0|1
    1|0
  • Erkeklerin bakması önemlimi

    0|0
    1|0
  • Evet gerekli ama ben açık alırım şahsen her ortama girebilir

    0|0
    0|0
  • Tesettür sadece güzellik için kullaniyosun

    0|0
    0|0
  • muslumansa evet degilse kendi hayati

    1|0
    0|0
  • Gereksiz

    0|2
    1|0
  • tesettür gerekli değil FARZDIR !

    1|2
    0|1

Kızlar Ne Diyor 29

  • Erkeğe bakmaması kadına açılmaması emredilir. Herkes kendinden sorumludur. Erkeklerin "o zaman onlar da açmasın" lafı da kadınların "onlar bakmasın bana ne " düşüncesi de anlam ifade etmiyor benim için.

    1|1
    0|0
  • Ben acik oldugum icin mi bakiyorlar acik olmasam bakmayacaklar mi cok gereksiz bir düsünce böyle bir zaman da kapali olsan da bakarlar kapali olsan da bakarlar hic mi görmüyorsun onlari daha cok isteyeni bence gerekiyor sadece ben yapmazdim

    0|1
    1|0
  • ben deistim. yani kuranı okduktan sorgulamaya başladıktan sonra deist oldum. ailem müslüman ve annem tesettürlü. farz ediyorum ben hala müslümanım gene de kapanmazdım. erkeklerın bir trafları kalkmasın tahrik olmasınlar bakmasınlar diye kendi isteklerimi göz ardı edemem. gerekçelerimi yazmıcam bu tartışmaya girer

    0|1
    1|2
  • Allahın emri olduğu için gerekli

    1|2
    1|1
  • Gerekli değildir. Kadınları engelliyor bence. Erkekler her istediklerini yapabiliyor ve istediklerini giyebiliyorken kadınlar neden kendini engellesin ki? Kadınların baş kapatmasıyla tecavüzler eksilmez aksine artar. (Bknz: ülkemiz) Ayrıca şu dünyada hırsızlıkların, tecavüzleri, öldürmeleri vsvs yapanların çoğunluğu erkekler! Yani sorun erkeklerde kadınlarda değil! Erkekler önce o zihniyetleri değiştirirlerde herşey çok daha güzel olacak. (Lütfen tüm erkekler üstüne alınmasın )

    1|0
    0|0
  • Ben kapali degilim ama illa kapanmayla tesettur olmuyor. Dikkat ediyorum orami burami gostermiyorum. Tamam erkekler bakmasin ama kadınlarda acmasın :/

    1|1
    0|0
  • Neden kadın erkek bakmasın diye kapanmak zorunda? Erkek dalı das. sağı ortada gezsin kadın kapansin oldu yaa başka?

    2|0
    0|0
  • Hayır gerekli değil

    1|1
    2|3
  • Simdi bana göre gereksiz. Bana göre Tanrı'nın bütün emirleri gereksiz. Ama zaten inançlıda degilim. Yani bana sorma en iyisi.

    0|1
    1|0
  • Bakacak olan her türlü bakar bilemezsin ki yani :/

    0|2
    1|0
  • Gerekli Değil tabi ki illa kapanmak gerekmiyo usturuplu giyindikten sonra isterse baksın erkek o da onun serefsizligi oluyo

    0|1
    1|0
  • Farzdır ama ben asla ve katla tesettüre girmeyecem.

    1|0
    0|0
  • Kendi görüşümü paylaşmayacağım fakat sunmuş olduğunuz önerme mantıklı değil

    1|1
    1|0
  • Tesettür'ü Allah emrettiyse gereklidir.

    1|1
    0|0
  • tesettür Allah ın emri değil mi? e bu böyleyken artık gerekli gereksiz diye tartışmaya gerek yok bence

    1|0
    0|1
  • Tesettürlü biri olmama rağmen gerekli diyorum. Ve bu konu tartışmak için çok uzar :)

    1|1
    1|0
  • farz olan bişey tartışmaya kapalıdır

    1|1
    1|1
  • kullanana diyecek bişey yok ama kesinlikle gereksiz ( benim görüşüm )

    0|0
    0|0
  • Zaten erkekler bakmadın dıye degıl tesettür

    0|1
    1|0
  • Allahın emri

    1|0
    0|1
  • Her şey kapalıların altından çıkıyor. Ben dindarım ben tesettürlüyüm diyen herkesden korkarım. Bizden uzak olsunlar ✋

    0|0
    3|1
    • Şu sıralar öyle fakat genelleme yapmak doğru değil. Zaten ben dindarım ben tesettürlüyüm diyen büyük ihtimal gösteriş için kapanmıştır. Ondan herşey beklenir.

  • kadın istediği kadar kapansın erkeğin düşüncesi sapık olunca ona bile fantezi kuruyo

    0|0
    0|0
  • Allah emrettiyse gerekiyor demektir aksini soylemek kibir olur

    0|0
    1|0
    • aşağıdaki yorumlar çok şaşırtıcı hayretler içinde okuyorum :)

  • Özgür herkes
    Dinimiz tesettürün gerekli olduğunu söylüyor zaten

    0|0
    0|0
  • Ilk önce beyni ve kalbi tesetturlemek lazim

    0|0
    1|0
  • Tabii ki evet çünkü bu gerekli olmasa herşeyi yaratan Rabb'im bunu emretmezdi zaten.

    0|0
    1|1
  • Evettt

    1|0
    0|2
  • Gereksiz

    0|0
    0|0
  • Kadın iffetine erkek ise izzetine sahip çıkmalı.

    4|1
    1|2
Yükleniyor...