Taşınıyoruz maalesef of 😒 ?

Şimdi biz başka bir şehire taşınıyoruz yeni evimizden eşimin ailesiyle aramızda ki yol 2 saat olucak e zırt bırt bize gelecekler çünkü memleketleri aynı zamanda 😠 Taşınmak hiç istemiyorum ya off ama iş iyi işte napıcan 😒 Eşimin ailesinin zırt bırt bize geldiklerini düşününce sinirlerim hopluyor tek derdim bu yani.. Sevmiyorum napim aramızda kötü tartışmalar geçti ve onlar haksızdı. Neyse napabilirim fikir verin istemiyorum her zaman bizde bitmelerini 😠😒


0|0
63

En İyi Erkek Görüşü

  • Konuş eşinle halletsin.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • tanışmasaydn

    0|5
    1|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 2

  • Belkide düşündüğün gibi olmaz

    0|0
    0|0
    • Ya inşallah zaten eşimle aramız bozuktu yeni düzeltiyorduk yeni adapte olmuşken onlara yakın olmak moralimi bozuyor evliliğime de huzur vermicek bu yakınlık

    • Zor b durum ozeldn yazsana ordan konuşLm

  • 2 saat yuh yani. Duyanda 2 dakika sanacak

    0|0
    0|0
    • Öyle deme ya zırt bırt gidiyorlar

    • Hepsini Göster
    • Cocuk kacirmak mi :// evine alman hata

    • İşte onlar aldığıma hala anne baba dediğime dua etsinler 😒

Kızlar Ne Diyor 5

  • Mesafeli olup idare edebilirsin.. Sürekli evde durmak yerine kendini geliştireceğin şeyler yapabilirsin, kurs vs.. Allah sabır versin.

    0|0
    0|0
  • Ay valla simdi her şeye boş boş laf yapip insanin sinirlerini zıplatirlar berbat bir durum ben olsam boğasım gelirdi 😑😑😑

    0|0
    0|0
    • Evet ya boş boş laflar gerçekten Allah bana sabır versin

  • 2 saat de az değilki ya

    0|0
    0|0
  • Bu tip insanlardan nefret ediyorum. Ulan bari sevdiğinin anası babası diye sabır göster ak ne mllr var ya

    0|0
    1|0
    • Daha 1 yaşında ki çocuğumu kaçırmakla tehdit edip beni yalvartmasalardı olabilirdi canımm !!!

  • Sen onlara randevulu git. Asla catkapi gitme. Onlar sana geldiğinde sen evde yoksan koştur koştur eve gitmeye çalışma. Arayıp müsait olup olmadığımi sorsaydiniz kapida kalmazdiniz de. Bunlara karşı tavrını açıkça ortaya koy ve net ol.

    1|0
    0|0
    • Ay güzel fikir canım ya kesin uygulucam bunu faydası olabilir

Yükleniyor...